امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء نسخه شفابخش و علاج کننده مشکلات کشور را به کارگیری نیروهای مومن، غیور، توانمد، شجاع با تدبیر و جوان کشور دانست.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۵۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: رهبرانقلاب در این دیدار خاطرنشان کردند پیشرفت های فراوان در بخش های مختلف همچون نیروهای مسلح و هم چنین بخش های علم و فناوری نشان دهنده وجود توانایی در نیروی انسانی جوان وپر انگیزه کشور است بنابراین باید مسئولان کشور جوانان مومن و انقلابی را جدی بگیرند.

وی در ادامه به اهداف پلید آمریکا در منطقه اشاره و بیان کرد: معرفی کردن ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و امنیت فضای بین المللی و همچنین تغییر یک جانبه از متن برجام و توسعه تحریم های غیر هسته ای و حفظ سایه تحریم بر سر ایران  و معرفی کردن ایران به عنوان ناقض برجام و تحمیل مذاکرات مجدد برجام به ایران و بازدید از مراکز نظامی ایران اهداف آمریکا است که به گور خواهد برد.

حجت الاسلام منصوری در ادامه کشتار مسلمان بی گناه میامار را محکوم و اظهار کرد: ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان بی گناه میانمار در سکوت مدعیان حقوق بشر توسط بودائیان افراطی وا رتش میانمار که از طرف اسرائیل و آمریکا حمایت می شوند لازم است کشورهای اسلامی از طریق حقوقی وارد بشوند و آن ها را رسوا کنند و کمک های بشر دوستانه برسانند چراکه گناه مسلمانان میانمار فقط مسلمان بودن است.

امام جمعه شربیان در بخش دیگر خطبه های خود از همه مسئولان استانی، کشور، شهرستانی و بخش که در زلزله منطقه ایوق و شربیان فعالیت دارند قدردانی کرد خواستار تسهیل در ارائه تسهیلات برای  منازل تخریبی شدند تا پیش از سرما بازسازی و به خانواده ها تحویل داده شوند.

ارسال نظرات