امام جمعه موقت هشترود:

سکوت حقوق بشر در خصوص میانمار کرامت انسانی را زیر سوال برد

امام جمعه موقت هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با انتقاد از سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر در برابر جنایات علیه مسلمانان میانمار گفت: مجامع و نهادهای حقوق بشر با سکوت در برابر این کشتارها و نسل کشی ها، کرامت انسانی را زیر سئوال بردند.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۷۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام یعقوب اباذری در خطبه های نماز جمعه هشترود افزود: متاسفانه سازمان ملل و نهادهای بین المللی مدافع حقوق بشر در قبال جنایت علیه مسلمانان میانمار سکوت اختیار کرده و کشورهای اسلامی نیز این اعمال وحشیانه و ضد بشری را محکوم نمی کنند.
وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی مانع این گونه اقدامات وحشیانه علیه مسلمانان میانمار شوند ادامه داد: کشورهای مسلمان باید در برابر این موج مسلمان ‌کشی ایستادگی کنند.
وی اضافه کرد: برخی ازکشورهای اسلامی هم اکنون اسیر سیاست های کشورهای غربی و استکبار جهانی شده و این امر اتحاد جهان اسلام را به خطر انداخته است.
وی با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: تمام فتنه های روی زمین به دلیل عدم تبیین و ترویج فرهنگ و فلسفه واقعه عظیم غدیر به وجود آمده است.
نمازگزاران هشترودی در پایان نمازجمعه این هفته، در حمایت ازمردم مسلمان میانمار و اعتراض به کشتار مسلمانان این کشور راهپیمایی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار