امام جمعه سورشجان گفت: همه جنایت‌هایی که علیه مسلمانان در سراسر دنیا اتفاق می‌افتد، محصول خیانت غرب و غفلت مسلمانان است.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۹۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه سورشجان در خصوص جنایت علیه مسلمانان میانمار و سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری اظهار کرد: همه جنایت‌هایی که علیه مسلمانان در سراسر دنیا اتفاق می‌افتد، محصول خیانت غرب و غفلت مسلمانان است.

وی با تأکید بر اینکه دنیای اسلام باید عکس‌العمل سخت و متناسب از خود نشان دهد تا دیگر شاهد این ماجراهای تلخ نباشیم، گفت: نظام سلطه از یک سو با ترویج اسلام سکولار و از سوی دیگر با تجهیز گروه‌های خشونت‌طلب و افراطی مسؤول همه این جنایت‌ها است.

امام جمعه سورشجان ادامه داد: تمام ظلم و جنایت‌هایی که امروز در جوامع اسلامی مشاهده می‌شود، ناشی از فراموشی غدیر و همه پیشرفت‌ها و فتوحاتی که در جهان اسلام صورت می‌گیرد به خاطر الگوگیری از غدیر است که به برکت ولایت فقیه صورت می‌گیرد.

خسروی یادآور شد: همانگونه که کنار رفتن غدیر باعث بروز اسلام معاویه و اسلام خوارج شد، امروز هم اگر ولایت‌ فقیه در رأس جامعه نباشد اسلام طالبان و اسلام امریکایی بر جامعه مسلط می‌شود همانگونه که در بسیاری از کشورهای اسلامی همین‌طور شده است؛ اسلام طالبانی و اسلام سکولار دو ابزار در دست نظام سلطه و غرب هستند برای از بین بردن اسلام ناب و اسلام ولایت فقیه.

وی با اشاره به سال‌روز قیام خونین ۱۷شهریور، افزود: ۱۷شهریور سال ۵۷ آغاز نبرد سخت ملت ایران با رژیم ظالم و دست‌نشانده شاه و تلاش برای سرنگونی رژیم طاغوت بود، در آن روز رژیم شاه ثابت کرد که نوکر سینه چاک امریکا و غرب است و برای اثبات نوکری خودش، مردم برای او هیچ ارزشی ندارند.

ارسال نظرات