مسول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج ناحیه عشایری لرستان:
مسول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج ناحیه عشایری لرستان گفت: واقعه غدیر باید تبلیغ شود چرا که دشمن دنبال تحریف اسلام است که از نمونه‌های آن به ایجاد داعش و تشکیل شیعه انگلیسی است.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۹۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام سید محمد شاهرخی در جشن غدیر که در نمازخانه ناحیه عشایری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در روز غدیر کفار مایوس، دین کامل وخدا وند رضایت داد.
 
واقعه غدیر باید تبلیغ شود


وی بابیان اینکه اگر ولایت علی (ع) نبود این‌ها رخ نمیداد گفت: اگر عقل و انصاف و به دور از کینه توزی وجود داشته باشد انسان متوجه خواهد شد که غدیر برای چه به وجود آمده است.


مسول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه عشایری لرستان با اشاره به اینکه در واقعه غدیر بحث امامت و جانشینی بود اگر قضیه دوستی بود بیعت در این روز بیعت معنا نداشت عنوان کرد: اگر کسی ولایت علی ع. را رد بکند دشمن خدا و پیغمبر است.
واقعه غدیر باید تبلیغ شود

وی با تاکید بر اینکه در ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمن هرکاری برای ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کردند تصریح کرد:امروز دشمن می‌داند نقطه قوت شیعه ولایت است، چون اگر ولایت نبود کشور بار‌ها تجزیه خواهد شده بود.


وی خاطر نشان کرد:واقعه غدیر باید تبلیغ شود چرا که دشمن دنبال تحریف اسلام است که از نمونه‌های آن به ایجاد داعش و تشکیل شیعه انگلیسی است.
 
واقعه غدیر باید تبلیغ شود

وی ادامه داد:باید از غدیر برای امروزمان عبرت بگیریم از حوادثی که بعد از غدیر افتاد و آن هم حادثه واقعه کربلا بود.
 
واقعه غدیر باید تبلیغ شود

حجت الاسلام شاهرخی با اینکه دشمن به دنبال نا کار آمدی نظام است گفت:اگر توصیه ولایت فقیه اجراشود کشور از این وضعیت در خواهد آمد و پیشرفت خواهد کرد ما باید این را بدانیم که ولایت فقیه یک اصل ثابت است.
واقعه غدیر باید تبلیغ شود


لازم به ذکی است که در جشنواره مالک اشتر که در بسیج ناحیه عشایری برگزار شد از روابط عمومی برتر و شعبه نمایندگی عقیدتی این ناحیه تقدیر شد.
 
واقعه غدیر باید تبلیغ شود

در این جشنواره روابط عمومی حوزه مقاومت شهدای بیرانشهر برترین روابط عمومی حوزه ناحیه عشایری لرستان شد.
 
 
 
انتهای خبر/e:z
ارسال نظرات