خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد

اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه به مناسبت عید سعید غدیر خم

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مناسبت عید سعید غدیر خم از چهارشنبه 15 شهریورماه شروع و تا جمعه 24 شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۱۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفت‌و گو با خبرنگاران در قم، با اشاره به برگزاری مراسم عید سعید غدیر خم همزمان با جمعه شب و بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در مراسم شام عید غدیر آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به سخنرانی پرداخت و سید رضا تحویلدار نیز مداحلی مراسم را عهده دار بود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه ترنم باران برای دختران 9 تا 13 سال نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: این همایش عصر روز جمعه 17 شهریورماه از ساعت 17 الی 18 و 30 دقیقه در شبستان حضرت نجمه خاتون برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه در صبح روز عید غدیر با سخنرانی سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گنجی و مدیحه‌سرایی مداحان معماریان و ولی‌زاده مراسم جشن غدیر در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، مطرح کرد: همچنین در ساعت 10 و 45 دقیقه روز شنبه مراسم قرائت زیارت غدیر به نقل از امام هادی(ع) توسط حجت الاسلام والمسلمین اویسی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

بهشتی‌پور با بیان اینکه مراسم قرائت دعای ندبه با مدیحه‌سرایی حسن اخباری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تکیه‌ای در روز عید غدیر خم بعد از نماز صبح برگزار می‌شود، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین رفیعی عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه شب گذشته و حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری امشب بعد از نماز مغرب و عشا به سخنرانی درباره مباحث مرتبط با عید سعید غدیر خم پرداختند.

وی با اشاره به اجرای برنامه زمزمه معرفت با محوریت ایام فرخنده ذی‌الحجه و عید غدیر خم در هفته جاری، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی مدیر شبکه ولایت در روز چهارشنبه و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی سخنران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در روز پنج‌شنبه همزمان با ساعت 18 و 30 دقیقه به سخنرانی پرداختند و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین نصوری از اساتید حوزه علمیه قم در روز جمعه و همان ساعت به سخنرانی می‌پردازد که این مباحث با استفاده از ظرفیت رادیو معارف نیز انعکاس داده می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افزود: از ساعت 20 و 15 دقیقه کاروان شادی حرم حضرت معصومه(س) از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر برپا و سپس همایش مردمی منادیان غدیر در صحن امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

بهشتی‌پور از برگزاری کاروان بزگ شادی غدیر در روز عید یاد کرد و گفت: در روز شنبه نیز کاروان بزرگ شادی غدیر از ساعت 16 از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت می‌کند که امیدواریم عموم مردم از این کاروان به خوبی استقبال کنند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم جشن در عصر روز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مدیحه‌سرایی حسن پاکزمان، یادآور شد: همچنین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مدیحه‌سرایی سید علی حسینی‌نژاد بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم جشن دیگری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات