امام‌جمعه نورآباد:

عید غدیر هويت و قدرت شیعه است/ سکوت در برابر جنایات میانمار خیانت است

امام‌جمعه نورآباد گفت: کشورهای اسلامی چرا در مقابل ظلمی که علیه مسلمانان می‌شود سکوت کرده‌اند سکوت در برابر این جنایات خیانت است.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۱۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

 



 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه نورآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در اسلام بومی کسی است که دین‌دار، اهل کار و خدمت باشد و غیربومی کسی است که دین نداشته باشد.

وی بابیان اینکه عید غدیر هويت و قدرت شیعه، آزادگي و ادامه‌ی رسالت انبياست، عنوان کرد: امروز چرا مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل خفه‌شده‌اند و در مقابل قتل و عام و کشتار مردم میانمار سکوت کرده‌اند اما در حمایت از سگ، کمپين می‌زنند و اگر علیه حیوانات حرکتی بشود دادشان بلند می‌شود ولی در مقابل این‌همه جنایات علیه بشریت و مسلمانان چشم خود را بسته‌اند

جمیاری افزود: ایران پاسخ حرکت بودائی‌های کثیف را که از طرف شیاطین عالم ازجمله آمريکا و انگليس تغذیه می‌شوند قاطعانه و کوبنده خواهد دادو جنایت عليه مسلمانان میانمار را محکوم می‌کنیم و کشورهای اسلامی چرا در مقابل ظلمی که علیه مسلمانان می‌شود سکوت کرده‌اند سکوت در برابر این جنایات خیانت است.

وی عنوان کرد: سخنان خود بر خدمت‌رسانی بی‌منت مسئولین به مردم و تکریم ارباب‌رجوع و برخورد اسلامی و پرهیز از بدرفتاری با مراجعه‌کنندگان تأکید کردند و از کوتاهی برخی از بانک‌ها در اعطاء تسهیلات وام ازدواج جوانان انتقاد کرد.

امام‌جمعه دلفان به مشکلات کم‌آبی شهرستان اشاره و هشدارهای لازم را داد و خواستار برخورد با پلمپ چاه‌های غیرمجاز و متفرق آب شهرستان توسط مسئولین شدند.

وی از عدم مدیریت آب و اجاره زمین‌های حاصل خیز به کشت سیب‌زمینی به‌عنوان یک محصول آب بر وغيرضرور انتقاد کرد و گفت: هدايت کشاورزان به سمت کشت محصولات استراتژی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود.

جمیاری با اشاره به برگزاری همایش زبان لکی در شهرستان تصریح کرد: زبان ما هر زبانی که باشد در صورتی ارزشمند است که به دین ما کمک کند و اگر زبانی که دین و انقلاب را تضعیف کند ارزشی ندارد و در پایان از اقدام سپاه شهرستان دلفان به‌منظور برگزاری نمایش بازسازی واقعه‌ی غدیر تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات