فتوحی در مراسم یادواره شهدای روستای بهدان بهاباد:

انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده است

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه انقاب اسلامی به تمام جهان صادر شده است و مرز‌های ما مرز شلمچه و هویزه و سوسنگرد و بستان نیست عنوان کرد: ایران فراتر از مرز‌ها رفته و مرزما سازمان ملل است.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۳۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سردار اکبر فتوحی در مراسم یادواره شهدای روستای بهدان بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفع مقدس و شهدای مدافع حرم شهید محسن حججی اظهارداشت: مردم ما مردم زمان معاویه نیستند که عترت را از میان برداشتید، زیرا مردم ما اهل بصیرت و تابع ولایت فقیه هستند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بااشاره به اینکه انقلاب ما جهانی شده است وهرکسی که در کشورما قراردارد باید جهانی فکرکند افزود:مابرای کشور‌های دیگر الگوشدیم وجهانی ماندیم ودین مبین اسلام هم دین جهانی است.
وی با بیان اینکه انقاب اسلامی به تمام جهان صادر شده است و مرز‌های ما مرز شلمچه و هویزه و سوسنگرد و بستان نیست عنوان کرد: ایران فراتر از مرز‌ها رفته و مرزما سازمان ملل است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: انقلاب اسلامی آمد و با خود نور آورد، اما باید بگوئیم دشمن دشمن است و هرگز دست از شیطنت خود بر نمی‌دارد.
فتوحی با بیان اینکه نفوذی‌هایی که درداخل ایران هستند و می‌ترسانند ومیگویند این تحریم‌ها خطرناک است عنوان کرد: نفوذی‌ها بدانند که این گونه تحریم‌ها خطرناک نیست و ما ازاین تهدید‌ها و تحریم‌ها هراسی نداریم واین تحریم‌ها در دل ملت ایران هیچ اثری ندارد و پوچ و تو خالی است.
سردار اکبر فتوحی اضافه کرد: دشمنان از تمامی ابزار‌ها و سایل مدرن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و بخصوص در زمینه تهدید نرم بهره می‌گیرد، ولی قطعا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند.
وی افزود: استکبار شکست خورده است و دنیا در حال تغییر است و به دنبال تمدنی است که آن را نجات دهد و آن اسلام ناب محمدی (ص) است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد:شهیدان در لبیک به فرمان رهبر و مقتدای خویش برای دفاع از مرز‌های عزت و شرف شتافتند و با کمترین امکانات در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادند، چون اعقتاد آنان به خداوند و رهنمود‌های ولایت و رهبری بود.
سردار فتوحی یک توصیه و هشدار به جوانان ایران اسلامی به خصوص جوانان استان یزد داد و گفت:ماجوانانی می خواهیم که فریب اصلاحات را نخورند این گروه وحزب با جنگ روانی حرف میزنند جوانان ازورود به جبهه اصلاحات خودداری کنند.
فتوحی بابیان اینکه عقبه اصلاحات کجاست افزود: عقبه اصلاحات خود آمریکا واربابانش یعنی انگلیس و اسرا ئیل هستند و جوانان فریب اصلاحات را نخورند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه فلان مسئول میگوید من با حمایت فلان حزب رای آوردم و انتخاب شدم ان مسئول دست از این بازیچه‌ها بردارد و توبه کند، زیرا مسئولان نظام مستفیم با رای مردم به میدان آمده است نه با شخص خاصی؟
وی با اشاره به اینکه آنهائی که درکشور‌های مختلف می‌خواهند به اسلام گرایش پیدا کنند و اسلام را انتخاب کنند طرف گروه‌های داعشی و تکفیری نروند و به طرف اسلام ناب محمدی (ص) روی بیاورند.
فتوحی تصریح کرد: امروز آمریکا و دشمنان ما می‌گویند ما قدرت داریم سلاح داریم و هیچ جا نمی‌توانند بگویند ما هستیم و ما با این همه قدرتی که داریم حتی نمی‌توانیم انگشتمان را روی ماشه بگذاریم.
در ادامه این مراسم "عباس اقبال" فرماندار بهاباد هم در سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در یادواره شهدا بر ادامه راه شهیدان ن تاکید کرد و گفت: شهدازنده اند و ناظر اعمال و رفتار ماهستند پس باید راه شهیدان تداوم داشته باشد.
مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار