فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با حضور در موقعیت شهید رشیدی اقدام به سخنرانی برای برادران وظیفه ای که قرار است نمایش رزمی را در هفته دفاع مقدس اجرا نمایند ؛نمود.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۴۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد گفت: دشمن الان تلاش می‌نماید تا با فشار، تهدید، تحریم و ... جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد در صورتیکه ما در دفاع مقدس همه این موارد را داشتیم، ولی چیزی مانع مقاومت رزمندگان ایران نشد. درسی که دفاع مقدس به ما داد ایستادگی، مقاومت و عدم تسلیم در برابر دشمن بود.
وی در ادامه افزود:درست است که در جنگ کشور ما آسیب دید و ویرانی‌هایی به دنبال داشت، ولی خیلی از دستآورد‌های نظامی که داریم، از زمان هشت سال دفاع مقدس است، رزمندگان ما با دستان خالی، ولی با ابتکار و نوآوری به نبرد با دشمنی رفتند که تا دندان مسلح بود.
وی همچنین اذعان کرد:. وظیفه کنونی ما به عنوان میراث داران دفاع مقدس این است که تلاش نماییم و اجازه ندهیم که این فرهنگ به فراموشی سپرده شود و همین برنامه نمایش رزمی گامی هر چند کوچک در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس است که کار بسیار پر ارزشی است.
ارسال نظرات