نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسئله غدیر بسیار مهم است که کوتاهی در این مهم خیانت است.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۸۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در اجتماع بزرگ محبان علوی و جشن عمامه گذاری برخی از طلاب استان اظهار کرد: امروز در سراسر جهان برای عاشورا حرمت قائل هستند و مکتب عاشورایی و خون شهدا ، مکتب ایستادگی و ایثار در جهان جایگاه خود را پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه همه با تلاش مکتب عاشورایی را زنده نگه‌داشته اند عنوان داشت: غدیر اعظم اعیاد است ولی ما امروزه برای معرفی آن کوتاهی کرده‌ایم.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: سرباز مکتب علوی و غدیریون باید در امر تبیین حقیقت غدیر تلاش کنند و محتوای غدیر که همان عدالت و گسترش آن در سراسر زمین است را اجرایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گفت: به علت جهالت، کوتاهی، و بی خردی‌ها محتوا غدیر به جامعه نشان داده نشده است و کار سنگین معرفی غدیر بر عهده غدیریون می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه غدیر از اهمیت بالایی برخوردار است بیان داشت: نباید با امام عصر به گونه ای رفتار شود که در محراب عمل شد و باید بشریت بداند که سعادت با همراهی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف امکان پذیر است و باید در این مسیر حرکت شود.

 

ارسال نظرات