نماینده دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت: قدرت و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه به دلیل احیای فرهنگ غدیر می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۹۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی در اجتماع بزرگ محبان علوی و جشن عمامه گذاری جمعی از طلاب اظهار کرد: زنده کردن و احیای غدیر و بزرگداشت لین روز یک مسئله شخصی و فرقه ای نیست بلکه غدیر متعلق به همه انسان‌ها و بشریت است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی خاطرنشان کرد: همانگونه که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و دین اسلام منحصر به یک زمان و عصر خاص نبود غدیر نیز این چنین می‌باشد.

وی با بیان اینکه پیغمبر منظور هدایت همه بشریت  مبعوث شد عنوان داشت: مسئله غدیر تثبیت کننده این مهم می‌باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر دشمنان اجازه می‌دادند مسیر و ماموریت پیامبر بعد از غدیر ادامه پیدا کند امروز سرنوشت بشریت متفاوت بود و این همه ظلم و بی عدالتی و تجاوز به حقوق دیگران در جهان وجود نداشت.

نماینده دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی افزود: بنا بر فرمایش حضرت علی علیه السلام از بین رفتن عزت مسلمانان و مسلط شدن دشمنان بر آن‌ها به دلیل اختلاف و تفرقه می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: بوجود آمدن داعش این مولود وهابیت و تصمیم گیری دشمنان برای آینده اسلام و تعیین رهبر اسلام توسط بیگانگان از جمله نمودهای وجود تفرقه و اختلاف بین مسلمانان است.

وی عنوان داشت: قدرت و عظمت امروز ایران در منطقه از برکات وجود انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ غدیر در جامعه می‌باشد.

ارسال نظرات