خبرهای داغ:
عضوشورای اسلامی روستای غرابی علیادرهندیجام گفت:باتوجه به مشکلات متعدد روستای غرابی علیا از توابع هندیجان که نزدیک ترین روستاپایین دست به شهرستان است باهمکاری فرماندار وبخشدار مرکزی کلنگ زنی پروژه آب رسانی ولوله کشی به این روستا در آبان ماه سال جاری انجام خواهدگرفت وهمچنین مشکلاتی از جمله زیر سازی ،بهسازی وآسفالت جاده به مساحت ۲/۵کیلومتر و احداث جوی وجداول وفضای سبز و گاز رسانی ازعمده نیازهای اهالی این روستا است که امیدوارم در این باره اقداماتی از سوی مسؤولان مربوطه انجام بگیرد .
کد خبر: ۸۹۱۴۸۹۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

احسان شعبانی شب جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:روستای غرابی علیا با ۲۵خانوار نزدیک ترین روستای پایین دست است  که نیاز به یاری وکمک مسؤولان شهرستان را دارد.

وی افزود:بیشترین مشکلاتی که در حال پیگیری از سوی اعضای شورای اسلامی روستا غرابی علیا هست آب رسانی ولوله کشی وآسفالت جاده است.

وی بابیان نیاز همکاری مردم ومسؤولان در تکمیل مسجد گفت:مسجد روستای غرابی علیا از یکی از مساجد قدیمی این روستا هست که برای تکمیل این مسجد نیاز به مشارکت مردم ومسؤولان دارد.

شعبانی عضو شورای اسلامی روستای غرابی علیادر هندیجان عنوان کرد:منازل اهالی روستا نیاز به گاز کشی دارند که امیدوارم دراین باره اقداماتی بشود اگر به این روستا توجهی شود مطمعنا در آینده شاهد رونق این روستا خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها