خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه زيركوه گفت: افرادي كه در گروه هاي جهادي بسيج فعاليت مي كنند، انسانهاي خودساخته اي هستند كه بدون هيچ ادعايي كيلومتر ها از شهرهاي خود براي زدودن غبار محروميت از سيماي روستاها و شهرهاي دور افتاده مي روند.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۹۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحيه سپاه زيركوه در نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات، با بيان اينكه، هدف از اعزام گروه هاي جهادي به مناطق محروم و دور افتاده كمك به اقشار ضعيف جامعه و زدودن غبار محروميت از سيماي شهرها و روستاهاي دور افتاده است ، گفت: از ابتداي سال 1396 ، 6 گروه جهادي ميهمان ازمركز استان و تهران جهت فعاليت به اين شهرستان اعزام شده اند.

وي ادامه داد: گروه جادي دبيرستان صنعتي شريف از تاريخ 26 اسفند 95 تا تاريخ 2 فروردين 96 به تعداد 55 نفر به روستاي دزگ اعزام شده اند و عمده ي فعاليتهاي آنان ، اجراي فنداسيون و اسكت و ديوار چيني حسينيه دزگ ، حصار كشي خانه ي 2 مددجوي كميته ي امداد و توزيع البسه و سبد غذايي بين محرومين بوده است،گروه جهادي برنايان از مجتمع معلم  به تعداد 30 نفر كه از تاريخ 6 مردادماه تا 11 مرداماه سال جاري در عرصه ي عمراني  و سازندگي در روستاهاي دزگ و گمنج فعاليت داشته اند.

کریمی افزود: گروه جهادي شهيد ابراهيم هادي از دانشگاه علمي كاربردي شاخه ي بهزيستي بيرجند از تاريخ 29 تير تا 7 مردادماه به تعداد 35 نفر خواهر و برادر در روستاهاي پيشبر، بقال، پردان، فخراباد و علي اباد  در عرصه هاي فرهنگي و آموزشي(سبك زندگي اسلامي) ومشاوره مذهبي و آموزش روخواني و روان خواني قران فعاليت داشته اند.گروه جهادي مخلصين از دانشگاه آزاد تهران به تعداد 65 نفر(خواهر و برادر) از تاريخ 11 شهريور تا 21 شهريور در روستاهاي آهنگران ، همت آباد ،چشمه بيد و گزخت در عرصه هاي عمراني ، فرهنگي و آموزشي فعاليت مي كنند.

وی بیان داشت: گروه جهادي ميثاق از تاريخ 12 شهريور تا 23 شهريور به تعداد 35 نفر در روستاهاي فخرآباد و بشيران در عرصه هاي عمراني فعاليت مي كنند. گروه جهادي دبيرستان صنعتي شريف از تاريخ 16 شهريور تا 19 شهريور به تعداد 15 نفر در روستاهاي سورند و دزگ در عرصه هاي فرهنگي و مذهبي و آموزشي فعاليت خواهند داشت.

وي در پايان ضمن تقدير از همه ي جهادگران گفت: شهرستان زيركوه جزء محرومترين و كم برخوردارترين شهرستان هاي كشور است و جا براي كار و فعاليت بسيار دارد.ان شاءا... روزي فرارسد كه در ايران اسلامي نقطه ي محرومي نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها