مسئول بسیج مداحان استان البرز در گفت‌وگو با بسیج:
مسئول بسیج مداحان استان البرز با بیان اینکه در ۲۱ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری همایش پیرغلامان بین‌اللملی در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: همایش تجلیل از پیرغلامان در البرز در ۲۷ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۲۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،شوذب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کرج، با اشاره به برگزاری گردهمایی مداحان شهرستان ساوجبلاغ، اظهار داشت: گردهمایی شهرستان کرج هم به منظور برگزاری مراسم‌ عید غدیر و ماه محرم برگزار شده است.

همایش تجلیل از پیرغلامان استان البرز برگزار می‌شود

مسئول بسیج مداحان استان البرز با بیان اینکه گردهمایی شهرستان نظرآباد هم برگزار می‌شود، ادامه داد: در 16 شهریور ماه سال جاری جشن سادات با تجلیل از مداحان سادات برگزار می‌شود.

وی افزود: در این گردهمایی هماهنگی بین شعرا و مداحان ایجاد و جزوه 10 روضه محرم که به همت بسیج مداحان تهیه شده است، ارائه می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه 21 الی 24 شهریور ماه سال جاری همایش پیرغلامان بین‌اللملی در اصفهان برگزار می‌شود، عنوان کرد: بسیج مداحان عضو کمیته برگزاری این همایش است.

وی با بیان اینکه در 27 شهریور ماه سال جاری همایش تجلیل از پیرغلامان استان البرز برگزار می‌شود، اضافه کرد: از 14 نفر از پیرغلامان استان در این همایش در تالار شهیدان نژادفلاح تقدیر می‌شود.

 

خبرگزاری بسیج استان البرز

ارسال نظرات