خبرهای داغ:
در گرامیداشت عید غدیر، برنامه های متنوع و شاد به همت پایگاه ها و حوزه های بسیج مساجد و محلات در سطح شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۳۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت عید غدیر، عید ولایت و امامت پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات در سطح شهرستان شاهرود به اجرای برنامه‌های متنوع و شاخص پرداختند.
پایگاه بسیج امام سجاد حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) با حضور پرشور بسیجیان اقدام به اطعام بزرگ غدیریه و اجرای جشن این روز در میدان ولایت شاهرود پرداخت.
پایگاه بسیج شهید مطهری روستای ابرسج اقدام به برپایی مراسم استقبال و اهدا پرچم حرم امیرالمومنین (ع) به روستای ابرسج و حسینیه چهارده معصوم این روستا نمود و ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر در این روستا برپا کرد.
حوزه بسیج روستایی کربلا با همکاری هیئت جوانان علی اکبر، پایگاه شهدا و شهرداری بسطام در میدان اصلی شهر اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مردم با شربت و شیرینی اقدام نمود.
پایگاه بسیج الغدیر کوی سازمانی تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان شهید مطهری شاهرود نمود و از مردم با شیرینی و شربت پذیرایی نمود.
به همت پایگاه بسیج شهید مطهری حوزه بسیج روستایی کربلا و با حضور جمعی از بسیجیان و اهالی روستا ابرسج، پرچم متبرک مرقد امیرالمومنین (ع) به منازل سادات روستا بُرده شد و پرچم و ریسه عید غدیر به این خانواده‌ها اهدا گردید.
بسیجیان پایگاه‌های قدس حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و شهید رجایی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم لانبیا (ص) نیز دسته جمعی از سادات بسیجی و محله خود دیدار کردند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان و جمعی از پیشکسوتان بسیج و سپاه شهرستان شاهرود نیز در راستای ترویج سنت عید غدیر با خانواده سادات شهید و پیشکسوت جهاد و شهادت این شهر دیدار کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها