خبرگزاری بسیج: جشن بزرگ «یاوران ولایت»، به مدت سه شب از 15تا 17 شهریور در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۷۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه20 با بیان این مطلب گفت : همزمان با روزهای پایانی دهه ولایت و به مناسبت عید سعید غدیر، جشنی با عنوان "یاوران ولایت" از سوی مدیریت شهری منطقه 20 تدارک دیده شده است که در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

مسلمی به مشارکت مساجد، هیئت های مذهبی و تشکل های مردم نهاد اشاره کرد و افزود: مولودی خوانی ذاکرین اهل بیت(ع)، سخنرانی مذهبی، نورافشانی، تواشیح و مسابقه از جمله برنامه های پیش بینی شده در جشن بزرگ غدیر است.

وی ادامه داد: این جشن مردمی و خانوادگی با محوریت نشاط و شادی دینی با بهره مندی از الگوهای شادی در اسلام برگزار خواهد شد تا شهروندان همزمان با ایام مبارک دهه ولایت و عید سعید غدیر لحظه های شادی را سپری کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد، مراکز فرهنگی، بوستان ها و سراهای محله با مشارکت فعالان اجتماعی محله ها از دیگر اقدامات مدیریت شهری در طول دهه ولایت بوده است.

 

 

ارسال نظرات