درآستانه ماه محرم الحرام انجام شد؛
خبرگزاری بسیج: نشست صمیمی و مراسم تجلیل از ائمه جماعات و مادحین شهرری با حضور شهردار منطقه 20 برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۷۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در آستانه محرم الحرام، از خدمات و فعالیت های دوجانبه ائمه جماعات، مادحین و شعرای مذهبی شهرری قدردانی کرد.

صفوی مشارکت و همکاری ائمه جماعات در آگاه سازی شهروندان را بسیار اثرگذار و ارزشمند برشمرد و از مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی محلات یاد کرد.

این نشست صمیمی با حضور 200 نفر از ائمه جماعات و مداحان منطقه 20 در مسجد سجادیه برگزار شد و ائمه جماعات نیز از خدمات شهردار منطقه 20 در خصوص حمایت از بهسازی مساجد و اماکن مذهبی قدردانی کردند.

ساخت مسجد و رفع نواقص عمرانی مساجد از اولویت های مدیریت شهری بوده است و طی سال 95 بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و بهسازی اماکن مذهبی صرف شد.

فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری منطقه 20 همواره با محوریت مساجد برگزار می شود تا علاوه بر تقویت این اماکن مذهبی که به عنوان پایگاه های اجتماعی محلات هستند، موازی کاری های احتمالی نیز حذف شود.

مراسم تجلیل از ائمه جماعات و مادحین شهرری با حضور شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه 20 در مسجد سجادیه شهرری برگزار شد.

 

ارسال نظرات