خبرهای داغ:
کاراته‌کاهای قم با کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود در پانزدهمین دوره مسابقات سبک شیتوریو شوبوکان قهرمانی کاراته کشور پایان دادند.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۹۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تیمی متشکل از چهره‌های شاخص کاراته قم در مسابقات پانزدهمین دوره سبک شیتوریو شوبوکان قهرمانی کاراته کشور به میدان رفتند، در حالی که این پیکارها با حضور بیش از ۴۵۰ کاراته‌کا از استان‌های مختلف در تهران به انجام رسید.

رقابت شرکت کنندگان در این پیکارها به میزبانی سالن چند منظوره مجموعه ورزشی بدر برگزار شد و در پایان پیکارهای کومیته تمام رده‌های سنی، تیم قم با کسب 30 مدال سکوی نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه تیم تهران با کسب 34 مدال بر سکوی نخست ایستاد.

سهم کاراته‌کاهای قم از این مسابقات هشت مدال طلا، هفت نقره و ۱۵ برنز بود و اعضاء تیم قم متشکل از هنرجویان باشگاه‌های شهیدزین الدین به مربیگری برادران سلطانی، باشگاه استقلال به مربیگری سیدعلی خلیلی و باشگاه مالک اشتر به مربیگری سیدمهدی تیموری بودند.

سرپرستی این تیم را محمدرضا بازگشا، جواد مهران‌پور و حسین غریب‌لکی بر عهده داشتند، ضمن اینکه محمدمهدی سلطانی، سیدمهدی تیموری، علی سعادتمند، مهدی علیا، سیدجواد حسینی و سیدبشیر حسینی نیز در جمع داوران قضاوت کننده در این پیکارها حضور داشتند.

در حالی که محمدمهدی سلطانی نماینده سبک شیتوریو شوبوکان کاراته در استان قم است، مدال‌های طلای تیم قم از این رقابت‌ها توسط پارسا آقا بابائی از وزن ۲۹ کیلوگرم و محمد مهدی طالب حقیقی از وزن ۳۳ کیلوگرم رده خردسالان، ‌سیدصدرا فروغی از وزن ۲۹ کیلوگرم و محمدمعین اصلانی از وزن ۳۳ کیلوگرم رده نونهالان کسب شد.

همچنین محمدسام مهران‌پور از وزن ۴۳ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، مهدی آقاجانی از وزن ۶۱ کیلوگرم و ابوالفضل ربیعی‌نژاد از وزن 68 کیلوگرم رده سنی جوانان به همراه امیر خلیلی از پیکارهای وزن منهای 61 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان دیگر طلاهای تیم قم را کسب کردند.

مدال‌های نقره تیم قم نیز توسط حسام‌الدین عباسی، علی کربلایی‌حسنی، علی‌اصغر جعفری، احمد بیطرفان، مهدی شریف‌زاده، امیرحسین طهماسبی و سیدحمیدرضا تیموری به دست آمد و بنیامین اصلانی، مجتبی مهدوی، حمزه نوراحمدی، محمدجواد هدیه‌لو، محمد رسولی، محمد مسجدی، غلامعلی اهلی، ابوالفضل زارعی‌فر، سیدسجاد اعرابی‌مقدم، امیرحسین صفری، ابوالفضل پرند، امیرحسین غریب‌لکی، محمدمهدی عزیززاده، جواد خان‌علیزاده و محسن جعفری از این رقابت‌ها صاحب نشان برنز شدند.

ارسال نظرات