مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج)؛وظیفه سپاه و بسیج

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از منطقه نمایش رزمی که توسط ناحیه برای برنامه نمایش رزمی در هفته دفاع مقدس آماده می شود ؛بازدید نمود.
کد خبر: ۸۹۱۵۰۰۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ "حجت الاسلام علی شیخ زاده" با اعلام اینکه نقشه راه توسط ائمه اطهار (ع) به ما نشان داده شده است و باید در ادامه راه مهدی باور و مهدی یاور شویم، در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: وظیفه سپاه وبسیج این است که زمینه را برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) آماده کند. دستورالعمل مهدی باوری قرائت دعای ندبه و دستورالعمل مهدی یاوری، قرائت دعای عهد است تا خود را برای مولا و سرور خود امام عصر (عج) آماده کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با اشاره به اینکه شهدا با مهدی باوری و مهدی یاوری، امام عصر خود را یاری کردند، گفت: ما هم باید یادمان بماند با امام زمان خود عهد ببندیم و بیعت کنیم و دل‌هایمان را با شهدا پیوند بزنیم.
این کارشناس مسائل مذهبی در پایان بر ولایت‌مداری و ادامه راه شهدا تأکید کرد و گفت: مطالعه در وصیت‌نامه شهدا راهی برای سعادت ما است و درس‌های آموزنده برای ما دارد.
ارسال نظرات