به مناسبت فرارسیدن عید ولایت، همایش پیاده روی خانوادگی و جشن عید غدیر با شعار محله بدون اعتیاد در روستای رباط پشت بادام اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۰۱۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در راستای اجرای طرح فرهنگی شهید منتظرقائم و به منظور ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین اهالی روستا و آشنایی آنان با خطرات و عواقب پدیده شوم اعتیاد، برنامه همایش پیاده روی خانوادگی و جشن عید غدیرخم با شعار محله بدون اعتیاد و با اجرای برنامه‌های متنوعی شامل مسابقه، قرعه کشی و اهداء جوایز به شرکت کنندگان در این همایش در روستای رباط پشت بادام شهرستان اردکان برگزار شد.
این برنامه با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان، اعضای شورای اسلامی روستا، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴ انصارالله و جمع دیگری از مسئولین و اهالی روستا برگزار شد.
گفتنی است که طرح فرهنگی شهید منتظرقائم از شهریور ماه سال ۹۵ با اجرای برنامه‌هایی شامل یادمان شهداء، مسابقات فرهنگی ورزشی، مشاوره دینی و خانواده، سرگرمی و جنگ شادی، کارگاه‌های آموزشی و سلسله نشست‌های آشنایی با آسیب‌های اجتماعی به همت ناحیه مقاومت بسیج اردکان و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای رباط آغاز شده است که با استقبال خوب اهالی این روستا مواجه شده است و بنا به درخواست آن‌ها اجرای این طرح تا پایان سال ۹۶ تمدید شده است.
لازم به ذکر است که روستای رباط پشت بادام از توابع بخش خرانق در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال شرق شهرستان اردکان واقع شده است.
ارسال نظرات