پورشمسی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه آل یاسین حوزه مقاومت مهدیه شهادت طلبی و انتظار فرج را دو محور قدرت شیعیان برشمرد و افزود: آمریکا ، با تلاش و کار جهت گرفتن حیا از زنان وغیرت مردان به دنبال حذف این دوقدرت است.
کد خبر: ۸۹۱۵۰۲۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه آل یاسین حوزه مقاومت مهدیه با حضور فرمانده و معاونت بازرسی ناحیه مرکزی یزد و فرمانده و جمعی از اعضای شورای حوزه و بسیجیان پایگاه برگزار شد.
"پورشمسی" در این مراسم با تاکید بر توجه به شرایط و وضعیت حجاب در جامعه کنونی و بی سابقه بودن آن درگذشته و تاریخ شیعیان و پدیده بی نظیر اجتماع مسلمانان در زیر علم امام حسین(ع) بعد از 1400 سال با اشاره به تحقیقات و پزوهش های دشمنان اسلام و شیعیان درباره شناخت و دستیابی به ساختارهای پدیدار شناسی که باعث تعالی شیعیان می شوداظهار داشت: دشمنان به دنبال گرفتن اصول و مبانی شیعه هستند.
وی با اشاره به همه چیز خواهی انسان و سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "اگر همه کره زمین را به یک نفر بدهند او خواستار دیگر کره های جهان است" افزود: گروه تحقیقاتی آمریکا در شلمچه به دنبال این است که بفهمد تفکر و شخصیت مجموعه آدم هایی که همه چیز را می خواهند اما، نه برای خود، بلکه برای دیگران . و برای دیگران و دستیابی به خواسته خود که حکومت جهانی امام زمان (عج) است از وجود خود می گذرند چگونه است و برای دستیابی به این هدف مبانی فکری شیعه که همان اصول کافی،نهج البلاغه،احادیث ائمه و امام زمان(عج) است را پژوهش می کند.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد در ادامه علت در اختیار گذاشتن پیشرفته ترین سلاح ها به گروه داعش از طرف آمریکاییها را گرفتن و نابودی تفکر شیعه مبنی بر نابودی و از بین بردن آمریکا اذعان نمود .
وی شهادت طلبی و انتظار فرج را دو محور قدرت شیعیان برشمرد و افزود: آمریکا در مراکز پژوهش های خود، با تلاش و کار جهت گرفتن حیا از زنان که نماد آن حجاب است وغیرت مردان نسبت به خانواده به دنبال حذف این دوقدرت شیعیان است.
"پورشمسی" ضمن اشاره به آیه 4و5 سوره روم مبنی بر اینکه "علم بشر ،علم دنیایی است و به درد آخرت خود نمی خورد" خاطر نشان کرد:دشمن برای براندازی ما با رجوع به قرآن و احادیث ما بر علیه ما قیام می کند.
وی در ادامه با بیان آیاتی از قرآن درباره فریضه امر به معروف و نهی از منکر علت قیام امام حسین(ع) را این فریضه مهم بیان نمود و با اشاره به فعالیت شبانه روزی دشمن در فضای مجازی و فعالیت بیش از 270 شبکه ماهواره ای مستهجن در یزد، بعد روانشناسی تمام سریالهای ماهواره ای را ،راحت جلوه نشان دادن روابط نا مشروع عنوان نمود.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد ضمن توصیه بر تلاش برای تربیت فرزندان و اطرافیان و انجام عمل صالح با رجوع به قرآن و احادیث جهت حرکت در راستای هدفی که امام حسین(ع) گام برداشته به عنوان وظایف تک تک شیعیان ،رکن اساسی این جریان را پایگاهای مقاومت بسیج اذعان نمود و بر انجام کلیه خدمات دینی،فرهنگی،سیاسی ،اجتماعی و غیره به مردم محله و شهر و الگوپذیری علمایی چون آیت الله فقیه خراسانی و ... توسط بسیجیان و ترویج آن در کل کشور تاکید نمود.
در پایان مراسم لوح تقدیر خواهر"کوچه بیوکی" و حکم مسئولیت خواهر"لوک زاده" به عنوان فرمانده جدید پایگاه توسط "حسینی نسب" معاونت بازرسی ناحیه مرکزی یزد قرائت گردید و با اهدا هدیه نفیس از فرمانده اسبق پایگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات