خبرهای داغ:
مسئول خادم الشهدای بانوان آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:
مسئول خادم الشهدای بانوان آذربایجان شرقی در حاشیه برنامه های کاروان های راهیان نور شمالغرب کشور با اشاره به حضورش در این اردوها و خادمی، گفت: شهدا مسیر روشنی را برایمان گذاشتند و خادم الشهدا بودنم حس می کنم مشق خط آن هاست که ترسیم کردند.
کد خبر: ۸۹۱۵۰۲۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

زهرا عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: وقتی شهدا دوران دفاع مقدس عاشقانه و خالصانه از همه آنچه داشتند گذشتند و در برابر دشمن ایستادند تا اسلام و انقلاب پابرجا بماند، اکنون نوبت ماست خودمان را در حفظ اسلام و انقلاب نشان دهیم.

وی اضافه کرد: امروز هر فردی با توجه به علاقه و توانمندی خود باید راه شهدا را نشان دهد و در ماندگاری آن تلاش کند و عده ای خدمت به زائران شهدا را در این خصوص انتخاب کردند.

این خادم الشهدا که بیش از 10سال است در خدمت زائران راهیان نور جنوب بوده و چند سالی است علاوه بر آن در شمالغرب نیز حضور می یابد، تاکید کرد: جوان امروز مهم ترین بستر برای انتقال تاریخ دفاع مقدس و سیره شهداست تا بتوانیم داشته های ارزشمند انقلاب و دوران دفاع مقدس را به دست آن ها به آیندگان منتقل دهیم.

عزیزی ابراز امیدواری کرد بتواند بیش از این در خدمت زائران شهدا در مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب باشد و از مسئولان خواست نسبت به ذائقه و علاقه جوانان در برگزاری اروهای راهیان نور توجه بیشتری داشته باشند.

 

ارسال نظرات