مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهدوی روستای کرمون از توابع منطقه شمیل از برگزاری جشن ازدواج ۱۱۰ زوج جوان مناطق روستایی شرق بندرعباس به مناسبت عید غدیر در این کانون خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۰۵۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ مصیب نظری، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهدوی روستای کرمون از توابع منطقه شمیل عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، آیین جشن ازدواج ۱۱۰ زوج جوان مناطق روستایی شرق بندرعباس همراه با برنامه های شاد و فرح بخش و همچنین اهدای جهیزیه به نوعروسان در روستای کرمون برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه به هر زوج شرکت کننده در این جشن 13 قلم از کالاهای اساسی نظیر یخچال، گاز، لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، فرش، پتو، سروس ظرف و ... به ارزش 80 میلیون ریال اهدا می شود، افزود: ارزش جهیزیه ها در مجموع هشت میلیارد و 800 میلیون ریال است.

 

به گفته نظری؛ 35 میلیون ریال از هزینه هر جهیزیه از سوی موسسه خیریه حضرت رقیه(س)، 35 میلیون ریال آورده ستاد ازدواج گل های علوی و 10 میلیون ریال نیز از محل دریافت تخفیف از کارخانه تولید کننده تامین شده است.

 

وی با اشاره به تعیین شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)، خاطرنشان کرد: همه کالاهای پکیج ازدواج متشکل از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از اشتغال و رونق تولید داخلی است.

 

این فعال فرهنگی با بیان اینکه آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در جشن بزرگ ازواج گل های علوی روستای کرمون در رابطه با غدیر و فلسفه امامت و ولایت سخنرانی خواهد کرد، اجرای هنرمندانه «ابراهیم پیل افکن» و «خالو کریم» از هنرمندان طنزپرداز استان، مولودی خوانی، مسابقه فرهنگی غدیر، تجلیل از سادات و ... از دیگر برنامه هاست.

 

وی با ذکر این نکته که جشن بزرگ ازدواج گل های علوی برای سومین سال متولی به همت کانون فرهنگی هنری مهدوی فردا پنجشنبه 16 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا در روستای کرمون برگزار می شود، یادآور شد: برای برپایی جشن امسال دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان، بنیاد بین المللی غدیر، سپاه امام سجاد(ع)، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت تایدواتر، توانیر، شرکت سینا، شهرداری بندرعباس و ... با کانون مهدوی همکاری داشته اند.

ارسال نظرات