ساخت مرکز سلامت روستای کلایه سفلی

کار ساخت مرکز سلامت روستای کلایه سفلی در شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۱۳۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
با حضور نماینده شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده و جمعیساخت مرکز سلامت روستای کلایه سفلی از مسئولان استانی آیین کلنگ زنی مرکز سلامت روستای کلایه سفلی برگزار شد.
مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان در این آیین گفت: از سال گذشته در حوزه خیران سلامت بیش از ۱۵ میلیارد تومان به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کمک شده که با این کمک بیش ازصد طرح کوچک و بزرگ به مرحله اجرا درآمده است.
سالار جوکار افزود: تمایل خیران عرصه سلامت به انجام کار خیر در شهرستان‌های گرمسیری به خصوص کهگیلویه و گچساران بیشتر است.
وی با اشاره به تلاش‌های نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در جذب خیران و مشارکت آن‌ها به خصوص در عرصه بهداشت و درمان ادامه داد: ساخت ۴ مرکز جامع خدمات سلامت و یک پایگاه سلامت در روستا‌های شهرستان کهگیلویه و چرام آغاز شده که یکی از آن‌ها به زودی به بهره برداری می‌رسد.
جوکار با بیان اینکه از نیمه دوم سال گذشته تاکنون کارساخت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع مرکز سلامت آغاز شده است افزود: مراکز سلامت قلعه دختر، کلایه، چنگلوا و پایگاه سلامت سوق با اعتبار حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال ساخت هستند.
نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر در روستای کلایه زندگی می‌کنند گفت: ساخت این درمانگاه برای مردم منطقه موثر است که امیدوارم به زودی بهره برداری شود.
عدل هاشمی پور افزود: این درمانگاه نزدیک به ۴۰۰ مترمربع زیربنا دارد.
وی با بیان اینکه به زودی کار ساخت درمانگاه روستای چنگلوا نیز آغاز می‌شود ادامه داد: برای ساخت هر سه درمانگاه با مشارکت خیران یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.
هاشمی پور گفت: از امروز عملیات اجرایی هر دو مرکز سلامت آغاز می‌شود.
ارسال نظرات