خبرهای داغ:
در حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار صادر شد:

بیانیه بسیج اصحاب رسانه استان قزوین

در بیانیه بسیج رسانه استان قزین در حمایت از مسلمانان میانمار آمده است: پر واضح است که مسلمانان نباید در انتظار اقدامات سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق بشر باشند بلکه با استفاده از امکاناتی که دارند با مسلمانان مظلوم میانمار با جان و مال خود کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۱۵۱۸۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بسیج اصحاب رسانه استان قزوین در حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:
بسم الله قاصم الجبارین
«قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ هَلْ تَنقِمُونَ مِنَّا إِلاَّ أَنْ آمَنَّا بِاللّهِ وَمَا أُنزِلَ إِلَيْنَا وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلُ وَأَنَّ أَكْثَرَكُمْ فَاسِقُونَ»
بگو اى اهل كتاب آيا جز اين بر ما عيب مى‏گيريد كه ما به خدا و به آنچه به سوى ما نازل شده و به آنچه پيش از اين فرود آمده است ايمان آورده‏ايم و اين‌كه بيشتر شما فاسقيد. مائده/59
افراطی‌های بودایی و ارتش میانمار بار دیگر در ایالت «اراکان» نسل‌کشی، تخریب خانه‌ها و کوچ اجباری مسلمانان این کشور را از سر گرفته اند . مسلمانان روهینگیا در میانمار سال هاست که با سرکوب گسترده از سوی بودائیان مواجه هستند و در اغلب موارد نیروهای دولتی و امنیتی نیز از اقدامات ددمنشانه آنها حمایت می کنند، و این وضعیت درحالی است که دولت مستقر، از ورود کمیته حقیقت یاب سازمان ملل به این کشور برای بررسی وضعیت مسلمانان جلوگیری می کند.
دردناک‌تر از آن سکوت مجامع بین‌الملل است و فجیع‌تر از آن سکوت رهبران و رسانه‌های دولت‌های اسلامی است. اندک تصاویر دردناک از این کشتارها که از طریق رسانه ها افشا می شود، بیانگر میزان کینه توزی هواداران نظام میانمار است که از حمایت قدرت های جهانی و از جمله دشمن صهیونیستی برخوردارند؛ دیدن اینکه رسانه‌ها در انجام وظایف اخلاقی و حرفه ای خود در انعکاس بحران میانمار کوتاهی می‌کنند، بسیار دردناک است.
متاسفانه سازمان های بین المللی، همکاری های اسلامی، حمایت از حقوق بشر، دولت های غربی و مدعیان دروغین آزادی عقیده با سکوت معنادار خود نه تنها هیچ اقدامی نمی کنند، بلکه چشم را بر روی حقایق بسته تا تجاوز بیشتر به جان و ناموس مسلمانان مظلوم آن منطقه انجام گیرد. موضع نهادهای حامی حقوق بشر و رسانه‌ها نه اینکه غیرمنصفانه بوده بلکه از انسانیت و عواطف بشری نیز به دور بوده است.
پر واضح است که مسلمانان نباید در انتظار اقدامات سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق بشر باشند بلکه با استفاده از امکاناتی که دارند با مسلمانان مظلوم میانمار با جان و مال خود کمک کنند و با آنها ابراز همدردی نمایند.
سازمان بسیج رسانه استان قزوین ضمن اعلام محکومیت این جنایات وحشتناک، از مسئولان دولتی و بخصوص وزارت امور خارجه ، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و ... می‌خواهد که از طریق دیپلماسی بین‌المللی و رایزنی با کشورهای مسلمان و کشورهای غیر متعهد و سازمان‌های حقوق بشر، هرچه سریع‌تر به این جنایات پایان داده و جلوی این وحشی‌گری‌ها را گرفته و با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب پیگیر فجایع دردناک مسلمانان میانمار گردند.
همچنین از مردم عزیز ایران و فعالان فضای مجازی و رسانه های مستقل و انقلابی درخواست می کنیم تا صدای مردم میانمار را به همه مردم دنیا برسانند به خصوص در شرایطی که امپراطوری رسانه ای غرب هیچ اراده ای برای حمایت از مظلومان و انتشار اخبار جنایت های میانمار ندارد.
وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ. (شعراء/243). و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.
سازمان بسیج رسانه استان قزوین
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار