مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان ميناب از آمادگي تيم بهداشتي-درماني بسيج جامعه پزشكي اين شهرستان بر ميزباني از زائران پياده‌روي كربلا در موكب‌هاي هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۱۹۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، محمدرضا حسيني در نشستي با اعضاي جامعه پزشكي ميناب ضمن تاكيد بر آمادگي كامل نيروهاي اين شهرستان در ارائه خدمات به زوار اربعين حسيني(ع) اظهار داشت: با توجه به نزديك شدن اربعين حسيني و برپايي موكب در كربلاي معلي بنام استان هرمزگان با محوريت ميناب و قرار تامين اقلام دارويي و كادر درماني با حضور سيد مجتبي موسوي مسئول قرارگاه بسيج سازندگي سپاه ميناب انجام مي شود.

وي در ادامه براي استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود بسيج جامعه پزشكي در شهرستان ميناب و شركت در كار خداپسندانه اعلام آمادگي كرد.

مدير شبكه بهداشت و درمان ميناب در ادامه با اشاره به در پيش بودن هفته دفاع مقدس به تشريح پرداخت و بيان كرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس با برپايي غرفه بسيج جامعه پزشكي در نمايشگاه هفته دفاع مقدس خدماتي مانند غربالگري و تست فشار خون، مشاوره حضوري، ويزيت رايگان پزشكان و دندانپزشكان از برنامه هاي بسيج جامعه پزشكي شهرستان ميناب مي‌باشد.

حسيني با يادآوري خدمات جامعه پزشكي و امدادرساني مردم به رزمندگان در طول هشت سا دفاع مقدس، بر توجه به خدمات‌رساني بهتر به زائران امام حسين(ع) در موكب‌ها و هفته دفاع مقدس به مردم تاكيد كرد.

ارسال نظرات