با 4 راي موافق، 2 راي مخالف و يك غايب شورا؛
رحمت انوری آذر با رأی اعضای شورای شهر پارس آباد به عنوان بيست و سومين شهردار این شهر انتخاب و عهده دار سکان مدیریت شهر پارس آباد شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۰۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،پس از کش و قوس های فراوان شورای شهر پارس آباد مغان، رحمت انوری آذر را به سمت شهردار اين شهر انتخاب کردند.

 

بر همین اساس انوري آذر که سابقه شهرداري مشكين شهر را در کارنامه خود دارد و از گزینه های اصلی شورا برای تصدی شهرداری بود با کسب 4 رأی از 7 رأی اعضاي شوراي شهر پارس آباد موفق شد بر کرسی دومين شهر پرجمعيت استان اردبيل تکیه بزند.

 

رحمت انوری آذر متولد 1350 از مشكين شهر داراي مدرك تحصيلي ليسانس عمران است كه در سوابق كاري او، دبیر دبیرستان های مشگین شهر، عضو سازمان نظام مهندسی ایران، شهردار مشگین شهر، عضو هیات مدیره شهر اندیشه تهران و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مشکین شهر به چشم مي خورد.

 

رحيم بيرامزاده کاندیدای دیگر کرسی شهرداری پارس آباد نیز با دو رای موفق نشد بر این کرسی تکیه بزند.

 

پارس آباد مغان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 23 شهردار به خود دیده است که هریک از این شهرداران سرنوشت خاص خود را داشته‌اند.

 

بر این اساس، همزمان با آغاز فعالیت شورای دوره پنجم در سراسر کشور، شورای شهر پارس آباد در اولین گام اعضای هیئت رئیسه خود را برای یکسال انتخاب کردند که بر اساس این گزارش خانش عيوض زاده به عنوان رئیس شورا، محمدرضا شيرپور نائب رئیس، بهروز عبداللهي خزانه دار، پویا مجرد منشی شورا و نماینده شورا در شورای شهرستان و هوشنگ نوروزي، ساسان ورزند و كريم سربلند نيز عضو شورا انتخاب شدند.

 

شواهد حکایت از این دارد که شکافی بین اعضای شورا محسوس می باشد به طوری که ۲ دستگی در بين شوراي شهر پارس آباد با وجود مخالفت دو عضو شورا و يك غايب آن در انتخاب شهردار كه با راي 4 شوراي ديگر انتخاب شد، مشهود است.

 

بايد منتظر ماند ديد كه آیا ماجرای انتخاب شهردار جديد پارس آباد موجب خواهد شد که شکافی عمیق بین اعضای شورا رخ دهد یا خیر؟

 

خبرنگار افتخاری بسیج از پارس آباد:منصور اخلاقی

 

ارسال نظرات