خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری دوره خط امام دانشگاهی در استان خبر داد و گفت: در دانشگاه‌های دولتی شیراز، فرهنگیان، پیام نور شیراز، دولتی لارستان و علوم پزشکی شیراز این دوره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۰۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

حجت‌الاسلام والمسلمین ایوب‌زاده از برگزاری  دوره خط امام دانشگاهی در استان خبر داد و اظهار داشت: در دانشگاه‌های دولتی شیراز، فرهنگیان، پیام نور شیراز، دولتی لارستان و علوم پزشکی شیراز این دوره برگزار می‌شود.

ایوب‌زاده ارتقای تشکیلات بسیج دانشجویی و توانمندسازی در مباحث تربیتی را از اهداف برگزاری این دوره دانست و تصریح کرد: در دوره‌های خط امام دانشگاهی مباحث معرفتی، بصیرتی، تربیتی و تشکیلاتی و مهارتی به دانشجویان شرکت‌کننده ارائه می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر این اینکه خط امام دانشگاهی زمینه حضور در دوره خط امام استانی است، خاطرنشان کرد: نحوه گزینش و انتخاب دانشجویان، برنامه‌ریزی و اجرای این دوره به عهده خود دانشگاه‌ها بوده و معاونت تعلیم و تربیت نقش پشتیبانی و هماهنگی، محتوایی و تامین دوره را بر عهده دارد. 

ایوب‌زاده با بیان اینکه  230 نفر از دانشجویان در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند افزود: دوره خط امام دانشگاهی در سطح بالایی اجرا شد که سخنرانان این دوره‌ها از اساتید مطرح کشوری انتخاب شدند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس عنوان کرد: هرچه به سمت کف دانشگاه برویم و برنامه‌ریزی را به عهده خود دانشجو بگذاریم و از دوره‌های متمرکز کاسته شود، برنامه موفق‌تر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها