خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا با اظهار اینکه امروز به لطف خدا سفره داعش در عراق جمع شده است، گفت: به خواست خدا در آینده‌ای نزدیک، طومار این گروه‌های تروریستی و تکفیری در سوریه نیز درهم‌پیچیده خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۳۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار محمدتقی امینی در ششمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام عباسعلی جان‌نثاری با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای گروه توپخانه 15 خرداد، اظهار کرد: شهید جان‌نثاری یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.
جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا با اشاره به درگیری‌های گروه پژاک با نظام در سال 90، گفت: برای مبارزه با این گروه ضدانقلاب فعالیت‌های زیادی انجام گرفت تا حتی یک وجب از خاک مقدس کشور به دست دشمن نیفتد.
وی بابیان اینکه توپخانه باید در پشت جبهه جنگ باشد، اظهار کرد: ولی این شهید بزرگوار برای دید بهتر از وضعیت درگیری در خط مقدم حاضر شد و دریکی از حضورهای خود با تیر مستقیم تک‌تیرانداز دشمن به شهادت رسید.
سردار امینی با فرستادن درود به خانواده‌های شهدا، گفت: امروز دشمنان اسلام به دلیل جان‌فشانی‌های شهدا به خود جرئت تعرض به جمهوری اسلامی را نمی‌دهد.
جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا بابیان اینکه امروز آمریکایی‌ها در پنتاگون فیلم‌های زمان هشت سال دفاع مقدس را بازبینی می‌کنند، خاطرنشان کرد: در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس در ظاهر عراق روبروی ما بود ولی درواقع بسیاری از کشورها پشتیبان او بودند اما دلاورمردان و رزمندگان ایرانی باقدرت در برابر آن‌ها ایستادند.
وی شهید حججی را نمونه‌ای همچون شهدای دفاع مقدس عنوان و اظهار کرد: رزمندگان و شهدای دفاع مقدس نیز مانند شهید حججی در برابر دشمن قد خم نمی‌کردند و مقتدرانه جلوی آن‌ها ایستادگی می‌کردند.
سردار امینی بابیان اینکه امروز ششمین سالگرد شهید جان‌نثاری است، گفت: دشمن در تلاش هست تا فرهنگ ایثار و شهادت را از کشور ما بگیرد.
جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا بابیان اینکه شهادت شهید حججی ماهیت واقعی گروه‌های سلفی تکفیری را به جهانیان نشان داد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند این شهید حجت خدا در برابر چشم همگان شد.
وی با اظهار اینکه امروز به لطف خدا سفره داعش در عراق جمع شده است، گفت: به خواست خدا در آینده‌ای نزدیک، طومار این گروه‌های تروریستی و تکفیری در سوریه نیز درهم‌پیچیده خواهد شد.
سردار امینی بابیان اینکه گروه‌های تروریستی تکفیری شستشوی مغزی شده‌اند، اظهار کرد: مزدوران داعشی و گروه‌های تروریستی دیگر تاب و تحمل مقاومت در برابر رزمندگان جبهه مقاومت را ندارند.
جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا گفت: امروز گروه‌های تروریستی وبال اربابان و پدیدآورندگان خود در اروپا و آمریکا شده‌اند.
وی بابیان اینکه تحریم‌های جبهه استکبار علیه نظام مقدس اسلامی ایران چیز تازه‌ای نیست، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ ما کمبودهای زیادی داشتیم و از جانب ابرقدرت‌ها تحریم بودیم ولی روی پای خود محکم ایستادیم و به پیروزی رسیدیم.

به گزارش بسیج، سردار عباسعلی جان‌نثاری به‌عنوان فرمانده توپخانه 15 خرداد در شامگاه 16 شهریورماه سال 1390 در درگیری با کوردلان گروه تروریستی پژاک در شمال غرب کشور به مقام شهادت نائل آمد.
این شهید بزرگوار در سال 1388 با تصویب فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و به دست فرمانده کل سپاه به درجه سرداری نائل‌آمده بود.
پیکر پاک و منور سردار شهید عباسعلی جان‌نثاری در گلستان شهدای اصفهان کنار قبور شهیدان خرازی، کاظمی و استاد خود شهید حسن غازی آرام‌گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها