خبرهای داغ:
تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی خطاب به سران فرقه شیرازی:

چرا به سوریه نمی روید؟

تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی گفت: امروز یک سوال از بزرگان فرقه شیرازی ها داریم، شما مدعی هستید اولین دشمنان مخالفان اهل بیت هستند و مدعی هستید به احترام اهل بیت باید قمه زد تا خونتان برای اهل بیت ریخته شود چرا به سوریه نمی روید تا از اهل بیت دفاع کند؟
کد خبر: ۸۹۱۵۲۶۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهبازی کارشناس مسائل اجتماعی سیاسی در جلسه مداحان اهل بیت در زمینه فرقه های باطل و فرقه شیرازی گفت: اسلام آمریکایی امتداد دو خط انحرافی از صدر اسلام از کجاست که سکولار بودند یکی از اسلام اموی که معاویه پایه ریزی کرد و دیگری اسلام خورج است.
وی ادامه داد: امروز نیز در جهان اسلام این دو خط وجود دارد، در خارج از کشور اسلام ترکیه ای امتداد اسلام معاویه ای است و اسلام عربستان و داعش امتداد اسلام خوارج است.
شهبازی اذعان کرد: متاسفانه این دو خط در داخل کشور هم وجود دارد، در ایران روشنفکران غربزده امتداد معاویه هستند و در اسلام فرقه شیرازی امتداد خوارج می باشند.
این کارشناس تبیین کرد: هدف این دو گروه سیاست زدایی و سکولاریزه کردن اسلام و در نهایت خنثی کردن اسلام استبداد ستیز است که البته همه اینکارها برای پیشبرد اهداف دنیای استکبار می باشد.
شهبازی درر خاتمه متذکر شد: امروز یک سوال از بزرگان فرقه شیرازی ها داریم، شما مدعی هستید اولین دشمنان مخالفان اهل بیت هستند و مدعی هستید به احترام اهل بیت باید قمه زد تا خونتان برای اهل بیت ریخته شود چرا به سوریه نمی روید تا از اهل بیت دفاع کند؟
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها