تیم تکواندو پایگاه استعدادیابی خواهران بسیج سپاه کربلا با شرکت 7 ورزشکار در چهارمین دوره مسابقات پایگاههای استعدادیابی خواهران بسیج کشور با کسب 7 مدال طلا مقتدرانه مقام قهرمانی این دوره از المپیاد را کسب کرد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۸۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در چهارمین دوره مسابقات پایگاه های استعدادیابی خواهران بسیج کشور که به میزبانی سپاه امام رضا (ع) در تاریخ 13 لغایت 15 شهریور 96 در شهر مشهد برگزار شد، تیم تکواندو پایگاه استعدادیابی خواهران بسیج سپاه کربلا با شرکت 7 ورزشکار و کسب 7 مدال طلا مقتدرانه مقام قهرمانی این دوره از المپیاد را با مربیگری خانم مهسا تقوی کسب نمود،تیم تهران بزرگ و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. خانم کوثر احمدی از مازندران نیز به عنوان بازیکن برتر در رشته تکواندو معرفی گردید.
تیم کاراته پایگاه استعدادیابی خواهران بسیج سپاه کربلا نیز مقام سوم این دوره از المپیاد را با مربیگری خانم مطهره رضایی در بخش کمیته و مربیگری خانم مریم آبائیان در بخش کاتا کسب نمود. خانم فاضله رضایی از مازندران نیز به عنوان بازیکن برتر در رشته کاراته معرفی گردید.
اسامی بازیکنان در رشته تکواندو بدین شرح می باشد:
خانم ها کوثر احمدی، سلاله شهریاری،فاطمه مختاری از ناحیه ساری،مهسا رشیدنژاد از ناحیه نکا ،زهرا کاویانی و طناز ولی پور از ناحیه قائم شهر ،فاطمه ابراهیم نژاد از بابل
اسامی بازیکنان در رشته کاراته:
در بخش کاتا: فاضله رضایی از ناحیه آمل ، در بخش کمیته: کیمیا انداز و رقیه بنداد از ناحیه سوادکوه و حدیث عشیری از ناحیه قائم شهر

مسابقات قهرمانی پایگاه استعدادیابی خواهران بسیج استان مازندران با قهرمانی ناحیه ساری،نائب قهرمانی ناحیه بابل و کسب مقام سومی ناحیه نکا پایان یافت.کاپ اخلاق نیز به ناحیه قائم شهر رسید.

کسب مقام قهرمانی تیم تکواندوسپاه کربلا استان مازندران در چهارمین المپیاد پایگاه های استعدادیابی خواهران بسیج کشور -در این دوره از بازی ها کوثر احمدی از مازندران به عنوان بازیکن برتر مسابقات معرفی شد.

کسب مقام سومی استان مازندران در مسابقات کاراته المپیاد پایگاههای استعدادیابی خواهران بسیج کشور -در این دوره از بازی ها خانم فاضله رضایی از مازندران به عنوان بازیکن برتر در رشته کاراته معرفی گردید.

ارسال نظرات