خبرهای داغ:
بیانیه سپاه تاکستان در حمایت از مسلمانان میانمار صادر شد:
در بیانیه سپاه تاکستان در حمایت از مسلمانان میانمار آمده است: کشتار مسلمانان میانمار و مظلومان در هر نقطه ای از عالم را به امام زمان(عج) تسلیت عرض میکنیم.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۹۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه تاکستان در حمایت از مسلمانان میانمار بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:
مسلمانان مظلوم میانمار زیر چاقوی قصابی بودائیسم اسرائیل و امریکا دست و پا میزنند و برخی ها در خواب و گفتمان تمدن ها و دیپلماسی با ارباب هستند.
تاکنون جوامع انسانی اینچنین فاجعه ای به خود ندیده است، انسان هایی که از حیوان پست تر شده اند هم نوع کشی می کنند، هم نوع سوزی می کنند، هم نوع خواری می کنند و... وا اسفا
حتی از بچه های مظلوم هم نمی گذرند و با شکنه های فراوان به شهادت می رسانند
به قول شهید مطهری یزید و شمر زمان خود را بشناس، به کسانی که در پی تعامل با آدمکش ها هستند این کشتار را چگونه تحلیل می کنند، مگر می شود در برابر دشمن تا دندان مسلح از دیپلماسی حرف زد، تاکی ؟؟؟
از طرفی جامعه بین الملل زبان در کام گرفته و لال شده، چرا؟ مگر این ها وسیله ای برای قدرتمندان و جنایت کاران عالم نیستند که هر جا نسل کشی می گردد آنها با سکوتشان حمایت می کنند.
در جایی که قاتلان جایزه نوبل می گیرند این ننگ جامعه انسانی و انسانیت است .
نسل کشی، کودک کشی،شکنجه کودکان معصوم از نمادهای دین انحرافی شیطان پرستی است که از طریق شیطان بزرگ امریکا شیوع پیدا کرده است با عنوان دین نوین جهانی .
ما شیعیان از تمامی مظلومان عالم حمایت می کنیم و مانند مولایمان سر می دهیم و تا نابودی کامل ظلم و ظالم از پای نمی نشینیم ،.
خدایا ظهور منجی عالم بشریت را به ثانیه مبدل فرما.
الهی آمین!
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها