رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محور هراز در برخی مقاطع به‌صورت سنگین است که لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۲۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه، سمنان ـ مازندران و کندوان به‌صورت عادی و روان است.

وی ادامه داد: همچنین تردد خودروها در محور هراز در برخی مقاطع به‌صورت سنگین است که لازم است رانندگان با توحه به توصیه‌ها تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه 19 شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

قدمی با تأکید بر ضرورت توجه به بحث مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: با توجه زیاد و حجم بالای خودروها سفر خود را به روزهای پایانی شهریور ماه موکول نکنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات