معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از رشد جابه‌جایی کالا توسط ناوگان باری استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۴۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران، علی نصیری اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال، پنج میلیون و 299 هزار و  268 تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور جابه‌جا که نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد بارنامه‌های مصرفی پنج  ماهه امسال، 409هزار و  217 فقره بوده که نسبت به  مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش  داشته است.

معاون حمل و نقل  اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مازندران عمده کالای جابجا شده از استان در این مدت به ترتیب شن و ماسه، فرآورده‌های لبنیاتی، انواع بذر، جو، سیمان فله‌ای، سیمان، ذرت انسانی، سیمان کیسه ای، ام دی اف، نئوپان و سایر عنوان کرد.

معاون حمل و نقل  اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مازندران خاطر نشان کرد: 124 شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح مازندران فعال است.

وی افزود: این استان دارای هفت انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل و نقل کالا  و یک کانون انجمن صنفی کارگری  رانندگان و یک اتحادیه حمل بار  و 10 انجمن صنفی کارگری رانندگان وسایل نقلیه کالای جاده ای است.

ارسال نظرات