خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته دو نفر کشته و 18 مصدوم شدند.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۵۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان، وحید شادی نیا افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه نیسان در محور اهر مشکین شهر، دو راننده خودرو ها جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری 'ام وی ام' با یک دستگاه خودروی پرشیا در سه راهی اهر بطرف خواجه مصدومیت چهار نفر را منجر شد.
شادی نیا همچنین از مصدومیت پنج نفر در روستای سیسان شهرستان بستان آباد براثر برخورد تراکتور با خودروی پرشیا خبر داد.
وی گفت: در سانحه رانندگی دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری «ام وی ام» در سه راهی هریس پنج مصدوم راهی بیمارستان شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی اظهار کرد: همچنین براثر واژگونی یک دستگاه سمند در اتوبان پیامبر اعظم محدوده هشترود بطرف زنجان، چهار نفر مصدوم و تحت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان انتقال یافت.
وی تاکید کرد: هیجان تماشاگران حوادث گاها منجر به دخالت در امر امدادرسانی می شود که این دخالت شدت صدمات وارده به مصدومان را بالا می برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها