خبرهای داغ:

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری میامی مدیر نمونه استانی شد+تصاویر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی به عنوان مدیر نمونه استانی در بین روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۷۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

محمد علی رضایی از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به عنوان مدیر نمونه استانی در بین مدیران شهرستان ها به عنوان مدیر برتر با اهدا لوح از وی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: مهمترین و اساسی ترین موضوع برای دست‌‌اندرکاران، مسئولین و برنامه‌ریزان هر سازمان، موفقیت در دستیابی به اهداف تعیین شده ای است که قانون گذار بر عهده و مسئولین آن گذاشته است.

وی، نیروی انسانی را مهمترین عنصر در توفیق هرسازمان، به ویژه مدیران آن دانست و گفت: حیات و دوام سازمان ها در گرو توانمندی ها و موفقیت کارکنان آن است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی همچنین، ارتباط بیش از گذشته و تعامل سالم و کارساز با مطبوعات و متولیان اطلاع رسانی را از سیاست های این اداره ذکر کرد.

رضایی با سابقه 12 سال مسئولیت منابع طبیعی و آبخیزداری بخش کالپوش و 23 سال سابقه خدمت در این ارگان در 20 اردیبهشت 95 سکاندار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها