استاندارلرستان گفت: در مورد رفتن من و آمدن استاندار‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود تا کنون از وزارت کشور نه کسی با من صحبت کرده است و صحبتی هم با کسانی که به عنوان استاندار معرفی می‌کنند، نشده است.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۸۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان هوشنگ بازوند درحاشیه جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه علیرغم اینکه در روز‌های اخیر در فضای مجازی گفته می‌شود که بازوند به همدان می‌رود، به مرکزی یا گیلان می‌رود و تا کنون در این زمینه با من صحبتی نشده است و صحبت‌ها کذب محض است اظهار داشت: تغییر در جامعه امید ایجاد می‌کند و من هم یک سرباز و وزارت کشوری هستم و هرجا که برای خدمتگزاری من تصمیم گرفته شود، برایم فرقی ندارد.

وی افزود: در مورد رفتن من و آمدن استاندار‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود تا کنون از وزارت کشور نه کسی با من صحبت کرده است و صحبتی هم با کسانی که به عنوان استاندار معرفی می‌کنند، نشده است.


استاندارلرستان عنوان کرد: کسانی هم که در فضای مجازی به عنوان استاندار معرفی می‌شوند افراد شناخته شده، توانمند و خوبی هستند، ولی کسی در این زمینه هم با آن‌ها صحبت نکرده و این حرف‌ها مربوط به فضای مجازی است.

وی با اشاره به نقد‌هایی درباره آمار بیکاری لرستان گفت:: ممکن است در آمار گیری منبع رسمی هم خطا وجود داشته باشد، اما برخی می‌گویند این آمار‌ها از بیخ و بن خطا است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آمارگیری نفوس و مسکن که ۵۴ درصد آن بر اساس اظهارنظر مردم و اینترنتی بوده است و ۷۰۰ نفر دانشجو و ... هم آن را پیگیری و ارزیابی کردند، سرانه بیکاری ما ۱۳ و ۱۳/۱ درصد بوده اند.

بازوند افزود: این مورد نشان دهنده دقت در آمارگیری‌ها است، زیرا در یکی از آمار‌ها نرخ بیکاری ۱۳ و در یکی دیگر ۱۳/۱ درصد بوده است، اما عده‌ای واقعا نمی‌خواهند بپذیرند.

وی بیان کرد: آمار بالای بیکاری نشان می‌دهد که شاخص کسب و کار در یک استان پایین است و همین پایین بودن شاخص کسب و کار مانع ورود سرمایه گذار می‌شود.
 
انتهای خبر/
 
پوششی /Z
ارسال نظرات