خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

غدیر حلقه اتصال امامت و نبوت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: درس غدیر این است که اگر امامت‌ها و غدیرها را پاس بداریم مشکلات در جامعه اسلامی رخ نمی‌دهد؛ حکومت ولایی، قلعه استواری است که می‌تواند چاره دردهای بشر باشد.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۹۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع بسیجیان این ناحیه با تبریک دهه ولایت اظهار کرد: واقعه غدیر سند حقانیت شیعه و برگرفته از کلام وحی است و قرآن کریم براهمیت این روز بسیار تاکید کرده است.
وی یادآور شد: روز غدیر، یکی از بزرگترین رویداد تاریخی اسلام است و حلقه اتصال بین نبوت و امامت است و همانطوری که این واقعه را انتقال دادند ماهم باید این واقعه را به نحو احسن مثل اجرای نمایش به نسل جدید معرفی کنیم.
عدالتی شربیانی گفت: شناخت درست و درک واقعه بزرگ غدیر نقش مهمی در شناخت اسلام راستین و سیره نبوی و علوی دارد، غدیر روز عهد و پیمان با ولایت و یادآور حلقه وصل دو اصل مهم نبوت و امامت، روز رسوایی دشمن و آزمون بزرگ ولایت مداری است.
این مسئول با اشاره به لزوم درک پیام غدیر گفت: درس غدیر این است که اگر امامت‌ها و غدیرها را پاس بداریم مشکلات در جامعه اسلامی رخ نمی‌دهد؛ حکومت ولایی، قلعه استواری است که می‌تواند چاره دردهای بشر باشد.
وی در خاتمه تأکید کرد: بدون ولایت، جامعه اسلامی به بیراهه می‌رود، ولایت فقیه امروز ادامه دهنده ولایت غدیر خم است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها