جانشین سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

بسیج بازوی توانمند برای دفاع از ارزش‌های اسلامی است

کد خبر: ۸۹۱۵۴۲۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان بسیج عشایری با گرامیداشت دهه ولایت و عید غدیر خم، بسیج را بعنوان بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی و شجره طیبه دانست و گفت:سپاه و بسیج در تمامی عرصه های مختلف انقلاب در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم آمادگی کامل داشته و افتخار دارد در کنار آمادگی در بحث محرومیت زدایی نیز که یکی از اولویت های بسیج است خدمت رسانی کند.

وی با بیان اینکه استکبار و دشمنان بدنبال تضعیف مسلمانان و ناامنی در کشورهای اسلامی است افزود:ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان با حرکت انقلابی و جهادی باعث خنثی شدن نقشه های استکبار و حامیان آنها خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امنیت کشور را مدیون شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت:ایثارگران و شهدایی که با اخلاص تمام در جبهه حق علیه باطل از کیان نظام اسلامی دفاع کردند و امروز سبزپوشان تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با برقراری امنیت در شمال غرب کشور از رهروان این شهدای عزیز هستند و اجازه نفوذ دشمنان را به این مرز و بوم نمی‌دهند و نخواهند داد.

سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد با بیان اینکه تامین امنیت بخصوص مناطق مرزی مستلزم مشارکت مردم و مرزبانان بوده و بسیج یکی از ارکان برقراری امنیت است گفت:هدف اصلی دشمنان نابودی نظام جمهوری اسلامی بوده و بسیج بازوی توانمند برای دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

وی افزود:کوچکترین خدمت به مردم سبب سرافرازی و افتخار بسیجی است و اقتصاد مقاومتی در کنار قدرت نظامی نویدبخش قدرت بازدارندگی می‌شود که رسالت نواحی مقاومت بسیج سازماندهی بسیجیان برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای سرهنگ بنیادی در طول خدمت در ناحیه عشایری برای سرهنگ حسین نژاد بعنوان فرمانده جدید ناحیه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

سرهنگ محرم بنیادی فرمانده ناحیه عشایری در آغاز این مراسم گزارشی از اقدامات ناحیه عشایری در طول خدمت در فرماندهی سپاه ناحیه اصلاندوز ارائه داد.

وی انتصاب سرهنگ حسین حسین نژاد را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

سرهنگ حسین حسین نژاد فرمانده جدید سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان و جنگ نرم بر علیه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی گفت:پیروزی در مقابل هجمعه های فرهنگی دشمنان مستلزم آگاهی و بصیرت است.

وی با قدردانی از تلاشهای سرهنگ محرم بنیادی در طول تصدی خدمت در ناحیه عشایری از مسئولان و بخشدار اصلاندوز و دیگر نهادها خواست در اجرای برنامه های بسیج و سپاه همکاری داشته باشند تا بتوانیم ماموریت های بسیج را بنحو احسن انجام دهیم.

در پایان این مراسم حکم فرماندهی جدید ناحیه عشایری با دستان سردار مستعد جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تقدیم سرهنگ حسین نژاد شد.

 

منبع:ارس تبار

ارسال نظرات
آخرین اخبار