در مراسمی با حضور مسئولان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیر منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۴۳۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیین تودیع و معارفه فرماندهان جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیر با حضور سردار مستعد جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،امام جمعه و معاون فرماندار شهرستان نیر،فرماندهان نظامی و انتظامی،خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران،روسای ادارات و دستگاههای اجرایی در فرهنگسرای الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات 5 ساله سرهنگ پاسدار "حسن دهقان" قدردانی و سرهنگ پاسدار "محرم بنیادی" به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیر منصوب شد.

حسن دهقان فرمانده سابق سپاه نیر با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مدت زمان مسئولیت وی در شهرستان نیر، تلاش برای برقراری ارتباط نزدیک با مردم را از اولویت های خود در این سال ها دانست و گفت: دراین مدت تلاش کردیم با برقراری ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن درد و دل آنها درحد ممکن در برطرف مشکلات آنها تلاش کنیم.

محرم بنیادی فرمانده جدید سپاه ناحیه نیر نیز در سخنانی کوتاه با تبریک عید غدیر، این عید را عید ولایت و نشاندهنده استمرار ولایت دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه مسئولند و مسئولیت دارند و ما هم تلاش می کنیم در کنار دیگر مسئولان شهرستان به مردم نجیب نیر خدمت کنیم.

ارسال نظرات