خبرهای داغ:
برداشتی از وصیتنامه امام مستضعفان:
آيا ازمسير امام مستضعفان فاصله گرفته ايم؟ دو گروه چپ و راست كه خود را اصلاح طلب و اصولگرا مي نامندو ديگر جريان هاي سياسي همواره امام مستضعفان را به نفع خود مصادره كردند اما در عمل و كردار بار ها شاهد خروج آنان از سيره امام مستضعفان و انقلاب بوده اند!!
کد خبر: ۸۹۱۵۴۶۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آيا از مسير امام مستضعفان فاصله گرفته ايم؟ دو گروه چپ و راست كه خود را اصلاح طلب و اصولگرا مي نامند و دیگر جريان هاي سياسي همواره امام مستضعفان را به نفع خود مصادره كردند اما در عمل و كردار بار ها شاهد خروج آنان از سيره امام مستضعفان و انقلاب بوده اند!!
امام مستضعفان در وصيتنامه الهي سياسي خود فرمودند: رييس جمهور و وكلای مجلس از طبقه اي باشند كه محروميت و مظلوميت مستضعفان را لمس نموده و در فكر رفاه آنان باشد و نه از سرمايه داران و زمين خواران و صدرنشينان مرفه باشند وغرق در لذات و شهوات كه تلخي محروميت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمي توانند بفهمند.
در رنج مردم مستضعف چه كسي مقصر است؟انقلاب را بايد مقصر دانست منحرفين از انقلاب مستضعفين را؟ درست برعكس فرمايش امام در وصيت نامه الهي سياسي اش دكتر صريح القلم در باب جهاني شدن كتابي را مي نويسد كه مورد تاييد دكتر روحاني قرار مي رگيرد و به نفي روساي جمهوري مي پردازد كه همگي از اقشار مستضعف جامعه بر آمدند از جمله شهيد بزرگوار رجايي،رهبر انقلاب و احمدي نژاد سه رييس جمهوري بودند كه از بطن جامعه مستضعف رشد كردند.
آيا در انتخاب روساي جمهور وهمه نمايندگان و وكلا مجلس طبق وصيت امام عمل كرديم. هرگز اين چنين نبوده است بلكه در عصري زندگي مي كنيم كه كارمندان بايد در خصوص كم بودن حقوقشان اعتراض نكنند و اگر معترض بودند بروند اما صاحبان ثروت و قدرت و مرفهين بي درد با فيش هاي نجومي و ثروت هاي ميلياردي در بدنه حكومت نفوذ كرده اند و با فرمايشات مكرر رهبر انقلاب كوچكترين اقدامي در خصوص بازگرداندن اموال به بيت المال اتفاق نيفتاد و مردم هم متوجه نشدند كه وقتي مديري با فيش نجومي در جايي خيانت مي كند چرا بر خلاف گفته رهبر انقلاب در جايي ديگر كليد بيت المال مسلمين به آنان سپرده مي شود؟
مجلس شوراي اسلامي هم با تصويب قانون جديد تعداد نجومي بگيران را كاهش داد تا سقف پرداخت از 7 ميليون تومان به 20 ميليون تومان برسد شايد برخي از ذخاير نظام به مشكل نخورند.
نمايندگاني كه براي رسيدن به مجلس ميليارد ها تومان هزينه مي كنند و شام و نهار و هزاران وعده مي دهند و با ايجاد پل هاي ارتباطي كار خود را به پيش مي برند مردم هم در برخي موارد فريب تبليغات و وعده ها را مي خورند هيچ از خود سوال كرده ايم وقتي برخي براي چپاول ميليارد ها تومان هزينه مي كندطبق كدام منطق به وي اعتماد مي شود؟
اسلام هيچ وقت با سرمايه و توليد از راه حلال مخالف نيست بلكه كاملا حمايت و پشتيباني مي كند اما با تاراج بيت المال مخالف و اگر شرع به درستي اعمال شود هيچ مفسدي جرات نخواهند كرد كه دست در كيسه بيت المال كنند.

1002/ت30.ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها