خبرهای داغ:
اردوی تفریحی، فرهنگی سرگروه های حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) در روستای فردو با حضور معاونت تعلیم و تربیت و مبلغ ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و فرمانده حوزه حضرت نرجس(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۱۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶

اردوی تفریحی، فرهنگی سرگروه های  صالحین حوزه مقاومت حضرت نرجس (س) در روستای فردو برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در اردوی تفریحی،فرهنگی سرگروه های حوزه مقاومت بسیج که در روستای فردو برگزار شد دکتر فرح السادات شریفی، مبلغ بسیج جامعه زنان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مورد نهضت روشنگری با محوریت اقتصادی گفت: اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب، اقتصاد درون زا وپویا است که متکی به نیروها وسرمایه های ملی واستعدادهای کشف شده می باشد.

وی تصریح کرد: تفاوت اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی در همین معناست.برای تبیین آرمانهای انقلاب، بسیج به عنوان نیروی پیشتاز باید ارزش های انقلاب را در دست بگیرد و به افتخارات انقلاب اسلامی که بنیان  های نظام،  شهدا و دستاوردهای آن است عمل کند.

حجت الاسلام نیل آبکن مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام حسن مجتبی(ع) درباره ویژگی های حلقات صالحین و چگونگی جذب در این حلقات، همچنین استفاده از این فرصت جهت تربیت هرچه بهتر حلقات توضیح داد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم مسابقات دارت و تیراندازی برگزار شد و به نفرات برترمسابقات دارت و تیر اندازی همچنین تمامی سرگروه ها جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظرات