هتل قائمیه سمنان در مشهد مقدس با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی دیگر مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۴۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در آیین افتتاحیه هتل قائمیه سمنان در مشهد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان و همچنین جمعی از مسئولان معاونت های سپاه استان سمنان و فاضل مدیریت اماکن هتل های سپاه در مشهد مقدس برگزار شد؛ ضمن تبریک عید سعید غدیر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت وجود شهداست.
وی با اشاره به مراحل ساخت هتل قائمیه سمنان بیان داشت: از فرصتی که در مشهد مقدس و در محضر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) داریم باید نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشیم.
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه بسیجیان هم می توانند از این مزیت بهره ببرند، گفت: جا دارد از معاونت های آماد، اردوی و مهندسی سپاه به پاس زحماتی که در ساخت این هتل کشیده اند، تقدیر و قدردانی شود که بدون هیچ چشم داشتی همه پای کار آمدند تا این مجموعه آماده شود.
سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه هتل قائمیه سمنان در مشهد به لحاظ موقعیت مکانی به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) جزء بهترین موقعیت های مکانی محسوب می شود، عنوان کرد: این هتل هشت طبقه با دو هزار و 500 متر زیربنا در 35 واحد اقامتی با امکاناتی از قبیل رستوران، آشپزخانه، لاندری، کافی شاپ، نمازخانه و ... احداث شده است و به گونه ای طراحی شده است که می توان از زمین آن نهایت استفاده را برد.
در ادامه فاضل مدیریت اماکن هتل های سپاه پاسداران در مشهد مقدس با بیان اینکه مردم استان سمنان مردمانی ولایت مدار هستند، گفت: سند و گواه این سخن رشادت رزمندگان سمنانی در دوران هشت سال دفاع مقدس است که برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شده است و نمونه مردان رشید استان شما شهیدانی چون شاطری هاست که مردانه ایستاد و تا آخرین لحظات عمرش به اسلام مسلمین خدمت کرد.
وی بیان داشت: افرادی که در هتل قائمیه سمنان مشغول خدمت می شوند در حقیقت خادم زائران امام رضا(ع) هستند و این سعادتی است که نصیب هر کسی نمی شود؛ بنابراین قدر خودتان را بدانید.
مدیریت اماکن هتل های سپاه پاسداران در مشهد مقدس یکی از ملزومات پس از ساخت اماکن اینچنینی را نگهداری صحیح عنوان کرد و گفت: باید نگهداری از این مکان و موقعیت به نحو شایسته انجام و باید در خصوص رسیدگی به مجموعه باید به صورت ویژه کار شود.
فاضل در پایان بیان داشت: 110 مجموعه از 120 مجموعه هتل های سپاه در مشهد فعال هستند و در ایام و روزهای شلوغ سال به دلیل مناسبت های مختلف این مجموعه ها 95 درصدشان و در مابقی سال نیز 60 درصد آن ظرفیتشان تکمیل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها