خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت خواجه نفس شهرستان گمیشان:
امام جمعه اهل سنت خواجه نفس شهرستان گمیشان گفت: بهترین هدیه الهی همان ولایت است که باید قدر این نعمت را بدانیم چرا که دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین شیعه وسنی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۶۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حاج آخوند حنفی امام جمعه اهل سنت خواجه نفس  گمیشان در مصاحبه با خبرنگار بسیج با تبریک این عید فرخنده غدیر اظهار کرد: جهان اسلام کشتی نور و وحدت است لذا وحدت وانسجام مثال زدنی بین شیعه وسنی در کشور برقرار است.

وی با اشاره به وجود ولایت فقیه در راس نظام و برکات آن در جامعه اسلامی افزود: بهترین هدیه الهی همان ولایت است که باید قدر این نعمت را بدانیم چرا که دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین شیعه وسنی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

امام جمعه اهل سنت خواجه نفس شهرستان گمیشان تصریح کرد:عمل به احادیث نبوی و وحدت و انسجام مسلمین موجب نامیدی دشمن درتسلط بر مسلمین می شود.

حاج آخوند حنفی با محکومیت فاجعه انسانی در میانمار اضافه کرد:مسلمانان باید همواره در همه حال به یکدیگر یاری کنند وقرآن را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند لذا مسلمانان با محکومیت این جنایات بزرگ در میانمار به یاری برادران وخواهران دینی خود بشتابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها