مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از تجلیل فعالان حوزه نماز در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۷۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمد کریمی  در سومین جلسه دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی با اشاره به اهمیت نماز اظهار کرد: ترویج نماز و فرهنگ نماز در جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی می‎شود.

وی با بیان اینکه اجلاس نماز به صورت  شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد عنوان داشت: اجلاس نماز استانی مورخ 10
آبان ماه در استان برگزار خواهد شد و در این اجلاسیه از فعلان حوزه نماز تجلیل خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تبلیغات میدانی نماز در ادارات باید با توجه بیشتر انجام شود و به جای نصب بنر تبریک و تسلیت به تنهایی از احادیث در این بنرها استفاده کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت در امر فرهنگسازی بهرمند شویم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در ادارات خاطرنشان کرد: دوره‌های تخصصی ویژه کارکنان، خانواده کارکنان دولت و مدیران کل برگزار خواهد د که دستگاه‎های دولتی می‌توانند برای برگزاری این دوره‌ها اقدام نمایند.

کریمی با بیان اینکه در حوزه برگزاری نماز و برنامه‌های فرهنگی در ادارات مبلغ اعزامی باید دارای حكم اعزام از سازمان تبلیغات اسلامی استان و در سامانه «نجما» نیز ثبت‌نام شده باشد گفت: کارگاه یک روزه ویژه ائمه جماعات ادارات در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه فراخوان این اجلاس به ادارات استان ارسال شده است افزود: اجلاس استانی نماز و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری نیز در 10 آبان‌ماه سال جاری و با شركت منتخبین شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن غدیر شهركرد برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اضافه كرد: آثار موجود در رابطه با فضای مجازی مانند ایجاد كانال تلگرامی، وبلاگ و استیكر در اولویت قرار دارد.

كریمی ادامه داد: دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی باید جهت ارائه عملكرد و برپایی نمایشگاه در اجلاس استانی نماز و فضای مجازی مستندات فعالیت خود را به صورت شفاف به ستاد اقامه نماز ارائه دهند.

ارسال نظرات