خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان:

رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه تداوم خط رسالت در شکل و قالب امامت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان گفت: رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه تداوم خط رسالت در شکل و قالب امامت است.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۸۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام سلمان پور در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص عید غدیر اظهار کرد: غدیر نه تنها به عنوان روز تاریخی بلکه به عنوان یک عید اسلامی مطرح است .عید بودن آن نیز ،مراسم و سنتهای خاصی را می طلبد و نه تنها باید آن را عید دانست بلکه باید آن را عید گرفت و به شادمانی پرداخت و به عنوان تعظیم شعائر دینی ، آنرا بزرگ داشت و بر شکوه آن افزود تا ارزشها ی نهفته در این روز عظیم همواره زنده بماند و سیره معصومین احیا گردد.

وی در ادامه افزود: رمز عید بودن غدیر نیز، کمال دین و اتمام نعمت در سایه تداوم خط رسالت در شکل و قالب امامت بود. به فرمان پیامبر خدا (ص) مسلمانان مامور شدند ولایت را به صاحب ولایت تبریک گویند و با آن حکومت بیعت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان بیان داشت: آیه قرآن به صراحت این روز را روز کمال دین و خشنودی پروردگار از این واقعه و این تعیین وصی دانسته و این رمز دیگری از عید بودن غدیر خم است.

حجت الاسلام سلمان پور با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص) گفت: روز غدیر برترین اعیاد من است. روزی که خدا متعال مرا فرمان داد تا علی بن ابی طالب را به عنوان پرچمی هدایت گر برای امتم تعیین کنم که پس از من بوسیله او راهنمایی شوند و آن روزی است که خداوند در آن روز، دین را کامل ساخت و نعمت را بر امتم به کمال و تمام رساند و اسلام را به عنوان دین ، برایشان پسندید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار