یکی از ابزار های موثر و کم هزینه در مقابله با استرس و اضطراب های داخل زندان بهره مندی از ابزار ورزش در پر کردن اوقات فراغت مددجویان بوده و کم تحرکی و فقر حرکتی عامل افسردگی در داخل زندانها می باشد.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۸۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل زندانهاو اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان در مراسم افتتاحیه اولین المپیاد ورزش مددجویان زندانهای استان زنجان که همزمان با سراسر کشور در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی زنجان  برگزارشد، گفت: توجه به امر ورزش در داخل زندانها جزو مهم ترین  برنامه های سازمان است.

کریمی افزود: بهره مندی از ورزش در پر کردن اوقات فراغت مددجویان را به عنوان یکی از موثرترین روش های کاهش آسیب در داخل زندانها قلمداد نمودند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در داخل زندانها به ویژه نقش ورزش در اصلاح و تربیت و بازاجتماعی نمودن مددجویان اظهار داشت: دست یابی به سلامت روانی و شادابی روح بدون رسیدن به سلامت جسمانی غیر ممکن و رسیدن به  شادابی و سلامت فکری توام با سلامت جسمی بوده و یکی از ابزار های موثر و کم هزینه در مقابله با استرس و اضطراب های داخل زندان  بهره مندی از ابزار ورزش در پر کردن اوقات فراغت مددجویان بوده و کم تحرکی و فقر حرکتی عامل افسردگی در داخل زندانها می باشد.

ارسال نظرات