فرمانده سپاه ناحیه خاتم در مراسم بازسازی واقعه غدیر این ماجرا را زمینه ساز تعیین ضابطه و قاعده در اسلام دانست و پشتیبانی مردم از ولایت را خنثی کننده دسیسه های دشمن در عصر حاضر دانست .
کد خبر: ۸۹۱۵۶۵۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با روز عید غدیر خم مراسم بازسازی این واقعه بزرگ در شهرستان خاتم برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در این مراسم با تبریک لعیاد قربان و غدیر یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت واقعه غدیر گفت:: امروز روزی است که دشمنان از دین خدا مایوس شدند، چه چیزی مگر به دین خدا اضافه شد که دشمنان را مایوس کرد؟
پیامبر اسلام در ماه‌های آخر عمر خود این قاعده را وضع کرد، آن هم قاعده امامت و ولایت بود. تا اخر دنیا هر جا مسلمان‌ها بخواهند و همت کنند و هدایت شوند از سوی خدا به اینکه اسلام را تحقق بخشند و جامعه اسلامی را تحقق بخشند ضابطه و قاعده اش این است، باید امامت و ولایت را احیا کنند.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه خاطر نشان کرد: اهمیت غدیر فقط این نیست که علی (ع) را تعیین کردند، اما از ایم مهمتر این است که ضابطه و قاعده را معین کردن و معلوم شد که در جامعه اسلامی حکومت سلطنتی معنا ندارد، حکومت شخصی معنا ندارد و این شد که ئدشمنان مایوس شدند. امروز نیز دشمنان، چون نظام رهبری اسلام را بر آمده از تفکر غدیر می‌دانند و به این دید نگاه می‌کنند و در تلاشند تا جلوی حرکت نظام را بگیرند، اما مردم ما همیشه پیرو ولایت بوده اند و پشتیبان ولایت خواهند بود و دشمنان دسیسه‌های خود را به گور خواهند برد و پرچم نظام مقدس به دست مبارک ولایت فقیه به امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.
ارسال نظرات