دهقان در اردوی شبکه صالحین ناحیه ثارالله یزد گفت: با توجه به مشخص شدن آراء وزرای کابینه دولت نوبت به عمل به وعده هاست و توجه به قشر کم درامد جامعه از اولویتها ی این دولت باشد.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۶۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "مهدی دهقان" فرمانده ناحیه ثارالله یزد در اردوی شبکه صالحین ناحیه ثارالله که در پاییزان مهریز یزد برگزارشد با تبریک دهه‌ی ولایت وامامت وضمن خیر مقدم خدمت تمامی سرگروه‌ها و مربیان وسرمربیان خواهر در این اردو به خواهران حاضر درجلسه توصیه نمود که درتمام زمینه‌ها مطالعه داشته باشند و در حلقه‌های صالحین از همه چیز بحث کنند و قوه تحلیل داشته باشند و بحث‌هایی مثل شناخت مشکلات جامعه و حل آن، از جمله موضوعات مهمی باشد که باید دراین حلقه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
وی درادامه خاطر نشان کرد: امروزهمواره تاریخ در حال تکرار است، اما نه آن صورت که قبلا تکرار شده بلکه شباهت‌هایی دارد که اگر دقیق مورد توجه قرار دهیم می‌بینیم که هر روز تکرار تاریخ است و دهقان درمورد شهداء وشهادت مدافعان حرم بیان داشت: درخت انقلاب برای تنومند شدن احتیاج به آب وغذا دارد وخون شهداءاست که این درخت انقلاب را آبیاری می‌کند واکنون شهدای مدافع حرم این وظیفه را به نحو احسن انجام داده اند تا پرچم اسلام بدست آقا امام زمام (عج) برسد والان باتوجه به مشخص شدن اراء وزرای کابینه دولت نوبت به عمل به وعده هاست و توجه به قشر کم درامد جامعه از اولویت ها‌ی این دولت باشد.
دهقان درادامه با ا. شاره به محصولات تراریخته درکشور ومضررات آن نکاتی رایاد آورشد و افزود: محصولات گلخانه‌ای نمونه ضعیف شده تراریخته درکشوراست که وجود گاز‌های گلخانه‌ای نه تنها برای انسان بلکه برای دیگر محصولات که بصورت طبیعی کاشته می‌شوند آفت‌ها ومضرراتی رادربرداشته است.
فرمانده ناحیه ثارالله در پایان بیان داشت: محصولات تراریخته با تولید انبوه آن هم درفواصل سال این خاصیت را دارد که غیرمفید واز لحاظ ارزش غذایی درجه کمتری را شامل می‌شود.
ارسال نظرات