به مناسبت کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار:
در این بیانیه آمده است: این روزها بشریت صحنه‌هایی را در برابر دیدگانش می‌بیند که دهها سال است از طریق کتب تاریخی نوشته دست صهیونیسم؛ این‌گونه وحشی‌گري‌ها را مختص دوران به اصطلاح تاریک قرون وسطی می‌پندارد و با ژستی حقوق بشرمآبانه به تقبیح آن دوران می‌پردازد.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۸۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرنگار خبگرزاری بسیج از یزد،  ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در بیانیه ای آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِى الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ"
چنانچه در راه دین از شما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آن‌ها را یاری کنید
این روز‌ها بشریت صحنه‌هایی را در برابر دیدگانش می‌بیند که ده‌ها سال است از طریق کتب تاریخی نوشته دست صهیونیسم؛ این‌گونه وحشی‌گری‌ها را مختص دوران به اصطلاح تاریک قرون وسطی می‌پندارد و با ژستی حقوق بشرمآبانه به تقبیح آن دوران می‌پردازد. حال آنکه باید فریاد زد که قرون وسطی چیزی جز دوران بشریت مادی گرای قرن بیست و یکم نیست. اینک یکبار دیگر جامعه جهانی به حمایت از حقوق بشر، شاهد کشتار جمعی، بی‌رحمانه و غیرانسانی مردم مسلمان میانمار هستند. جایی که گروه بسیاری از مسلمانان میانمار، خشونت‌بارترین روز‌های تاریخ معاصر را آن هم در سکوت ننگین داعیان حقوق بشر پشت سر گذاشته که این خود موجی از نگرانی و نفرت را نسبت به مدعیان دروغین حقوق بشر در میان جوامع اسلامی به راه انداخته است.
‎خشونت علیه مسلمانان در میانمار که با حمایت دولتمردان این کشور صورت می‌گیرد و نیز نادیده گرفتن این خشونت‌ها از جانب رسانه‌های مدعی حقوق بشر هر انسان آزاده‌خواهی را متاثر می‌کند. در شرایطی که دین اسلام روز به روز در غرب و شرق نفوذ می‌کند روشن است که دولتمردان کشور میانمار از این پدیده نگران باشند و مسلمانانی را که در این کشور به دنیا آمده‌اند اتباع خارجی قلمداد کنند. بر همگان واضح است که این مسلمان‌کشی‌ها از ترس نفوذ اسلام عزیز است که در پرتو آموزه‌های آن امروز می‌بینیم که مردم مسلمان بسیاری از کشور‌ها بر علیه حاکمان ظالم و مستبدشان قیام کرده‌اند.
امروز بدون شک بعد از سقوط یک به یک دیکتاتور‌ها و به راه افتادن موج بیداری اسلامی، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر آن شده‌اند تا با دست‌آویز قرار دادن حوادث سوریه از یک طرف و نیز سکوت همراه با رضایت در قبال کشتار مسلمانان میانمار از طرف دیگر بتواند ضربه مهلکی بر این حرکت مبارک بزنند. چنانچه رسانه‌های گروهی دنیای استکبار و مراکز جهانی مدعی دفاع از حقوق بشر در ارتباط با کوچکترین حادثه‌ای که به منافع آنان گره خورده باشد، هیاهوی رسانه‌ای گسترده‌ای را ساماندهی می‌کنند، در سکوتی معنادار، چشم بر قتل عام زنان، کودکان و مردان مسلمان ستمدیدۀ میانمار فرو بسته‌اند.
در این میان مقام معظم رهبری به موضوع نسل کشی در میانمار اشاره کردند و فرمودند: امروز در میانمار هزاران انسان بر اثر جهالت و تعصب کشته می‌شوند در حالی که مدعیان دروغین حقوق بشر لب‌تر نمی‌کنند و همان‌هایی که برای حیوانات دل می‌سوزانند اینجا در برابر کشتار یک عده انسان بی‌گناه سکوت کرده‌اند و آن را توجیه می‌کنند
ما بسیجیان و پایوران ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از تمام آزادیخواهان جهان می‌خواهیم بر علیه این خشونت‌ها قیام کرده و با فریاد اعتراض خود به یاری مسلمانان مظلوم میانمار شتابیده و ضمن محکوم کردن این جنایات هول‌انگیز و نابخشودنی، خواستار توقف سریع، و محاکمه و مجازات عاملان آن هستیم.
ارسال نظرات