تاکید فرمانده سپاه ورامین نسبت به ارتقاء زیر ساخت های ورزشی این شهرستان

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ورامین با اشاره به اینکه تیم داری از جمله مقوله های اصلی سپاه ناحیه ورامین است اظهار امیدواری کرد که اداره ورزش و جوانان ورامین با در نظر گرفتن شرایط و امکانات در این زمینه یار و یاور سپاه باشد.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۰۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ اصغری افزود: با توجه به تیم داری سپاه در فوتسال و شرکت تیم سپاه در رقابت های لیگ دسته یک کشور باید سالن شهید گلعباسی در اختیار تیم برای تمرین و مسابقه قرار گیرد تا بتوانیم با قدرت در مسابقات حضور یابیم. سرهنگ اصغری همچنین در دیدار با رئیس اداره ورزش ورامین خواستار همکاری و تعامل بیشتر هر دو نهاد برای گسترش ورزش شد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین نیز گفت: از سپاه انتظار می رود با توجه به شرایط موجود به صورت سازمانی و مطابق برنامه های این اداره، ورزش را ساماندهی کند، که این امر خود می تواند شکوفایی و تحول را به ارمغان آورد .

وی افزود: سازمان ها و نهادها، در صورتی می توانند تیم داری کرده و وارد مقوله قهرمان پروری شوند که خود زیرساخت و شرایط لازم را برای برگزاری داشته باشند، چرا که متاسفانه این شهرستان با کمبود زیرساخت مواجه است.

 بر اساس این گزارش، پیش از این، رییس هیات والیبال شهرستان ورامین نسبت به در اختیار قرار دادن سالن شهید گلعباسی به رشته های ورزشی، به غیر از والیبال اظهار نارضایتی کرده بود، اما واقعیت این است که سالن ورزشی شهید گلعباسی، تنها سالن ورزشی استاندارد شهرستان ورامین است و این شهرستان یک تیم در لیگ برتر والیبال و یک تیم در لیگ دسته اول فوتسال کشور دارد.

 

 

ارسال نظرات